srijeda, 15.01.2020.

...blogerske veze...

...svi imamo rutine kad dođemo kući s posla ... najprije odložim torbu, skinem prstenje, odem na kat da skinem jaknu, svučem cipele i presvućem se u nešto laganije i posvetim se ručku!

....al danas to nije bilo tako! Ni približno!!! S posla sam došla kući oko 15,30.... gladna....a nemam gotov ručak....

...ušla sam u kuću, odložila torbu, prebacila jaknu preko stolice te zavirila u škrinju da izvadim nešto što bi najbrže bilo spremno za jest... ne znam kako sam pri tom zakačila džezvu punu fundača od kave i sve prosula na pod! Gledam u crnu, blatnjavu, umjetničku sliku na kremastim pločicama i pitam se...."dal da se zabrinem ili ne?"

....ručak je bio u 20 min...pod mjestimično opran.... pušem u vrelo jelo da se ohladi i jedem ....a sve još u čizmama, jer sam bila pregladna da ih skinem.... odložim tanjur i sagnem se da otkopčam čizme kad zazvoni mobitel

- ej...šta radiš? - pita veseli glas s druge strane....
- a taman otkopčala čizme da se idem presvuć
- nemoj!
- zašto?
- treba mi pokretno pilo!
- pokretno što?
- pilo! ...kako vi zovete pilo?
- ogledalo?
- neeeeeeeeee
- kako ne! To je ogledalo....

... razmišljam kakvo je to pokretno ogledalo...kako to uopće izgleda?
- ma nije ti to pilo. Pilo je ono di staviš glavu
- staviš glavu u ogledalo?
- neeeeeeeeee. Ono di staviš glavu kad ideš u frizera
- al to je stolica
- ne stolica, nego samo to pilo
- kakvo sad pilo. Bazen?
- eeeee....bazen


nemam pojma o čemu pričamo pa dok je razgovor trajao utipkam u sv. google "pokretni bazen" i shvatim da to više nije bazen, već da se na hrvatskom jeziku to zove "glavoper" ...a nije ni pokretan, već se kaže da je "prenosan" .



Zovem svoju frizerku pitat gdje bi se to moglo kupit i ona mi da dva dućana, s napomenom da jedan zatvario u 16 sati

Drugi dućan kaže da ga ima...i to još samo jedan.... blizu mi je kuće
- molim Vas, dolazim po njega za 15 min...

....pogledam red vožnje ... ustanovim da imam autobus za 50 min.... zamolim sina za pomoć... odjurimo mi tamo gdje smo mislili da je dućan. Kad ono....nigdje ničeg....zovem ponovo na telefon kad će prodavačica
- je preselili smo se. sad smo ...i počne tumačit nešto na ne znam kojem jeziku... na kraju doda - ma kad budete blizu nazovite me
... crna mačka s ofurenim repom prešla mi je preko puta dok sam jurila cestom prema mjestu gdje sam mislila da mi je prodavačica rekla da moram doć...

...žena me stvarno čekala s već izvučenim proizvodom nasred dućana

- ali to mi treba spakirat da mogu poslat autobusom
- nemamo u što spakirat! To je original pakiranje


...zgrabili smo prenosni glavoper i pojurili prema kolodvoru. Još 27 min do polaska autobusa...



...niti znam dal sam kupila to što treba...niti dal će nešto tako veliko uzeti u autobus .... razmišljam sama sa sobom
- ako ne uzme ovo kao paket, kupit ću kartu, sjest ću u autobus s ovim prenosnim čudom! Taman se vratim kući ujutro za posao

...na kolodvoru prilazim vozaču šapnem mu...nježno i tiho

- molim Vas nemojte me odbit, glomazno je, ali je za humanitarnu svrhu i starce
- dajte
- odgovori on....a ja zovnem malog s "paketom"

...čovjek uzme....a da nije ni trepnuo, a ja odahnem s olakšanjem....

...kvraguc i "pilo".... i trka po gradu.... pa ovako nisam trčala ni za jednim muškarcem....a kamo li zbog neke blogerice...pravi mi iznered i kad je stotinama kilometara daleko!

...kažem ja to njoj a ona će
- pa bar si malo smršavila!

.. tko je onda ne bi takvu volio?
Blogerske veze su naprosto neraskidive!

...ulazim u kuću....stavljam mobitel na stol i kažem sinu
- ako zazvoni razbij ga čekićem!



- 19:44 - Gukni ako si faca (27) - #

<< Arhiva >>