utorak, 27.11.2018.

...ah ta djeca...

....moj razgovor sa sinom....

Ja

- piješ puno kave! Znaš li da ti do nije zdravo?
- znam!
- a zaboravio si na smrtne posljedice jer mami nisi ostavio dovoljno kave?
- ajme...jadan li sam


On

- hoćeš li ti sladoleda?
- ne, ti ćeš! Kakvo ti je to pitanje?
- pristojno!


......................................................................................................................................


....moj razgovor s kćerkom...

Ja

- što je to influencerica?
- to je ono što si ti trebala bit prije 10 godina, al si odustala!
- kad sam ja to imala gripu prije 10 godina?
- ne gripu! To je influenza ...to ti je...
- influencerice su gripozne?
- ne to je od influence ...utjecaj....ajme... ne napreži svoj mali mozak time.


Ona

- puala te! Zaljubila si se?
- nisam!
- imaš frajera?
- nemam!


.... nakon tri sata
- stvarno se nisi zaljubila? Izgledaš kao da imaš frajera!
- nemam!
- jesi li sigurna?
- jesam!


....pa zar žena ne može bit vesela i sretna bez da je zaljubljena?






- 18:57 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>