nedjelja, 28.10.2018.

...vožnja...



... često se govori o taksistima .... kažu da ih je previše....da su zakrčili prometnice....svašta kažu.... da ih je na tisuće u svakom gradu na obali..

...tako ja na autobusnoj stanici čekam bus... prođe taksi....dignem ruku...on me ne šljivi.... prođe drugi.... isto...treći... ništa... možda je to zato jer nisam kao Carrie iz Sexa i grada.... ona digne ruku....taksi stane...

.

...i ja bi bila Carrie.... vozim se taksijem jer živim u centru gdje je nemoguće doć s autom....a još je veći problem parkirat auto... tu je puno autobusa....jer svi putevi vode u centar.....a doći do autobusne stanice bliže je nego doć do parkinga od auta...

...u čemu je problem? .... ne volim koristit aplikacije na mobitelima za naručit taksi! ... želim čut glas osobe jer najčešće ne znam gdje se nalazim, a kamo li kako se zove ulica u kojoj sam i gdje idem...

...i tako zovem broj jednog operatera:
- samo malo, pričekajte! ....izvinite nemamo slobodno auto

....zovem drugog operatera ...
- javit će Vam se vozač! - i poklopi.... u šoku gledam u mobitel....koji odjednom zazvoni...pozivni iz Zagreba
- ovdje Vaš taksi. Na Bačvicama sam. Dolazim za par minuta

... ponovo zvoni mobitel
- ne vidim Vas
- na autobusnoj sam stanici
- i ja sam
- ne toj! iza okuke....30 m dalje....evo me ....mašem Vam

...taksi prođe kraj mene do vrha ulice... vrati se nakon 5 min... (vrijeme čekanja 20 min)

- bio sam brz jer ste rekli da vam se žuri!

....kaže dok gledam izgrižene stupove oko stanice....

....sutradan zovem treću kompaniju.... ovu drugu sam brisala s liste

- vaš taksi će bit tu za 7 min
....nakon 5 min zove taksista da me obavijesti da će kasnit 5 min jer je zapeo iz Solina u gužvi

...prolazi jedan bus.... taman prije drugog evo taksija ...

da se razumijemo....sve su ovo vožnje od 25 do 28 kn....u čemu je onda problem?

...pa kad zovem taksi, a moram ga pričekat na autobusnoj stanici... ne želim da taksi dođe poslije autobusa! Pa plaćam brzinu ... a da stvar bude gora....dok dolazi po mene...ispred mene prođe bar 5-6 taksija ...

... zapravo, moglo bi se razgovarat i o cijeni.... vožnja od Pazara do busne stanice ispod Kampusa u jednoj kompaniji košta 24,50 kn....u drugoj 28,00 kn... uletim u taksi ispred samoposluge....čovjek stao kupit marendu....a ja mu trepčići okicama kažem:
- Molim Vas, kasnim na posao. znam da Vam je marenda....al da li bi mogli? ... a tip će
- kojom ćete kompanijom da Vas vozim? Ok...nećemo ovom nego idemo po gradskoj tarifi. nemojte se plašit. 30,00 kn nije samo start već i 3 km. Taksimetar će se uključit kad prođemo 3 km
....taksimetar se nije uključio...pa je cijena još uvijek ok

...niti par dana poslije, na autobusnoj stanici gledam gradski taksi! Sjednem u njega....upali start 20 kn...
- imam 40,00 kn
- to će bit taman dovoljno!
- nemam više od 40,00 kn!
- ma ne brinite, nećemo plakat zbog 10,00 kn. Znate, ovo je gradska tarifa, čekamo 1.11. da padnu cijene po gradskom cjeniku!

.... tko će sad čovjeku rastumačit da sam se prije 2 dana vozila za 30,00 kn, po gradskom cjeniku....(cijena vožnje bila je 48,50 kn...platila 40...i mrtvo ladno izašla iz auta)

...idemo iz početka!
Ako zovem taksi treba mu vrijeme da dođe, a kako ga moram čekat na autobusnoj stanici osjećam se glupo ako autobus dođe prije njega.

... dođe radna subota....kupim autobusnu kartu... taksi na autobusnoj stanici i jedna javna faca pita taksistu čeka li nju... stanemo nas dvi pričat i ona mi ponudi da se povezem s njom. Dođe njen taksi, ona sjedne.... ja pričekam autobus... nakon 5 min vožnje busom ugledam nju u taksiju kako se još uvijek vozi do svog odredišta. Kako je autobus stigao na Poljud prije taksija?

....toliko je tu nepoznanica.....da ne čudi da su i taksisti počeli stavljat cenzurirane registracije ...



...nakon svih ovih 100.762 riči, još uvijek mi nije jasno zašto ne možeš dignit ruku i zaustavit taksi?

... vozio se ti....ne vozio.... bitno je da nas vozaju?...



- 10:13 - Gukni ako si faca (32) - #

srijeda, 03.10.2018.

....survival...

...gledate li američke emisije o preživljavanju u nemogućim uvjetima? Glavni junaci, sami ili u paru, s ekipom snimatelja, nađu se na ledu, u pustinji ....gdje god... i onda preživljavaju u divljini ...

....zanimljiva je retorika, izrečena dramatičnim tonom, o načinu preživljavanja tog dana ...


- sutra moramo nešto jesti!
- nismo pili više od 24 sata i ukoliko uskoro ne nađemo vodu i hranu bit će to jako jako opasno
- hrana će ti pružiti što želiš pa već ispuštaš hormon sreće
- ova ruta nikamo ne vodi, a mi smo pokisli i smrznuti
- bit će ovo duga i hladna noć jer smo okruženi divljim životinjama
- bit će jako teško....jako jako teško
- bravo draga, bila si dobra. Pusa?
- kod preživljavanja u đungli bitno je kretati se, jer ako se ne krećeš mrtav si! ići naprijed i preživjeti još jedan dan


...velika produkcija, koja se prodaje diljem svijeta .... uči nas kako se ponašat u teškim trenucima ....ali što oni trebaju nas učit?

kako bi izgledalo da se jedna takva emisija snimi o nekom našem bračnom paru penzionera, koji žive na rubu grada bez struje i vode...u polusrušenoj kamenoj kući ....



- bit će ovo duga noć draga. Umrijet ćemo i smrznit se ako ne uspijemo zapalit vatru
- ako zapalimo vatru, planit će cijela kuća
- stisni se uz mene draga. Grijat ćemo se tijelom uz tijelo
- ja ću bit budna do ponoći da se ti malo odmoriš dragi
- najljepše mi je spavat kad me ti braniš od štakora. Pusa draga?


...nakon buđenja ...

- preživili smo još jednu noć zato jer smo dobro surađivali!
- ako nađeš nešto za jest skuhat ću nam juhicu
- idem do kontejnera, a ti mi nabavi dugi štap kojim ću se branit od životinja.
- pazi se dragi, opasnosti vrebaju odasvud. Kod preživljavanja bitno je kretat se ako mislimo preživit još jedan dan
- onda ti prođi preko Bačvica i pokušaj pronać koju bocu




....nakon nekoliko sati on nosi kesicu s otpacima s pazara... iz smeća....a ona cijela sretna s 8 plastičnih boca

- evo dragi. Dok nam ja skuham juhicu idi prodat boce. To je 4 kn.
- najprije trebamo upalit vatru i destilirat vodu za piće. Skupi suhe grane, a ja idem ulovit koju ribu
- svaki dan u kojem nismo nešto naučili je propao dan
- naučit ću ja kako izbjeć kaznu za ilegalan ribolov
- ako uhvatiš ribu bit će to dobar ručak. Danas ćemo jesti kao kraljevi
- samo da ne zapalimo susjedstvo. Bila bi to katastrofa jer bi nam kanaderi ugasili vatru
- ali bi zato bili čisti i okupani
- uvijek misliš pozitivno, Pusa draga




....u svojoj pričici, koja nije daleko od nekih istina, namjerno sam koristila retoriku iz serije ...iako bi razgovor kakav se vodi u našim obiteljima bio "humorističniji" ...

...zapravo je ideja serije dobra da probudi želju za neistraženim...želju za avanturizmom kod dokonih sobosjedačapredmonitorima .... al me usiljena pristojnost, dramatika izgovorenog ... izbacuje iz takta...

...razlika između njih i naših penzionera je da oni preživljavaju 2 dana negdje očekujući da ih netko spasi i odvede toploj kući....a tko će spasit naše stare?... njima je to noćna mora s kojom se svaki dan iznova bude....bez kraja i konca....uobičajna svakodnevnica...

...Jer život se ipak ne živi iz publike ... Zvonko Špišić, Trešnjevačka balada


Photo by V. Šegvić
.
- 21:50 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>