utorak, 26.12.2017.

....sreća....

....sve se božićne želje vrte oko mira, sreće, blagoslova....konzumerizmu unatoč...

...a sreća je nesputana, vrckava, iskrena .... to je onaj osjećaj kad drugi misle da si prolupa, da si budalast i nemam pojma što sve misle jer me nije briga za njihovo mišljenje.... a u tebi čista radost...ona iskonska, neiskvarena....

....

...ušla sam u slastičarnicu prepunu svijeta, kad je došao red na mene, rekla sam na sav glas

- Ulažem prigovor!
...odjednom je prestao sav žamor...
- prigovor? zbog čega?
- ne vidim nigdje snješka od marcipana
- to je zato jer niste dobro pogledali! Koliko bi ih vi?
- pa 2 komada
- evo ih!
- onda povlačim prigovor i dodajem još pitu od jabuka!


...čim sam ušla u kuću rekla sam sinu (momak od 30 godina) ... nešto kao upozorenje, a i zbog toga da ja ne bi zaboravila
- ovo je za dicu!
- ok!
- ma čekaj i mi smo dica?
- ja ću svog malo posli!




....dok je Zagrebački gradonačelnik govorio o bakalaru s oslićem i krumpirom (mislila sam da sam krivo čula, ali objavljeno je i na teletekstu)...jurila sam na Prokurative gdje su majstori kuhali naš bakalar ....



....Zirojević me primjetio...

- hoćeš bakalara?
- ne hvala. Samo sam došla povirit da vidim tko je tu...
- kako ko? Pa crem de la creme. Bakalar ti je ludilo....hoćeš?




.....stvarno sam sretna što ovi ljudi danima brinu kako da naprave najbolji bakalar na svitu za Spli'ski Badnjak....

...a dan je dug.... treba doć do Rive....Pjace....Đardina....Ispod Ure....probit se kroz gužvu...



....naći se s prijateljicama.... te objasniti jednom momku sav ovaj šušur

- danas započima vrijeme ljubljenja? To su oni dani u godini...
- vrijeme ljubljenja?
- da! Od danas, pa sve do 8. siječnja se ljubiš sa svima živima! Danas se ljubimo za sutra...od sutra se ljubimo jer čestitamo Božić, tako je sve do Nove godine....a onda se ljubimo jer čestitamo Novu....
- hahaha
- nije smiješno! To je jedino doba kad svakog možeš ljubit kako hoćeš
- a da odselite u Francusku?
- ne! Oni se ljube pro forme radi... ti to ne razumiš
- al to ide ovako... nego do kad ćete bit ovdje
- do tri sata. Onda će past snig...pa ćemo ić di hoćemo
- snig? kakav snig?
- ponavlja i gleda u nebesko plavo nebo ...
- vidi onog tipa tamo? E onog što piva...



- za njega ti je najveći gušt da pada snig na Badnjak i na Silvestrovo



....dok su odrasli i dica vrištali od sreće .... neki drugi su se zabavljali snimajući to na razne načine



....sve u svemu... čista i nepatvorena radost....




... budimo i mi budalasti....sretni.... veseli... uživajmo dok nam dječja ruka popravlja melodije....



... jer....ima li veće sreće od ovog?....

....ili da bacim akcent na vrime od ljubljenja? ... kako god....



Sritan Vam Božić


....i budite sritni što nisam nastavila s nabrajanjem ....

- 12:01 - Gukni ako si faca (27) - #

<< Arhiva >>