četvrtak, 01.12.2016.

...anketa o Marjanu....

Grad Split ima 27 gradskih kotareva nastalih iz starih gradskih četvrti. Još u 15. i 16. stoljeću spominju se Veli Varoš, a zatim slijede Lučac, Dobri i Manuš. Tada su to bila predgrađa grada... Veli Varoš je podno Marjana, Dobri je sjeverno od Dioklecijanove palače, a Lučac i Manuš su vis-a-vis pazara....odnosno prema Gripama.

Sve ovo ne trebate znat ako radite za neku anketarsku kuću....ali onaj tko je naručio anketu trebao je dati anketarima podatke, odnosno nazive gradskih četvrti, tim više što ih nema na stotine....

....zvoni telefon....

- imate li vremena za jednu kratku anketu o Marjanu?
- kojem Marjanu?
- pa brdo Marjan!


....hahahaha.....ne znam jesam li ikad čula termin "brdo Marjan" ...al to je ok ....iako obično u tom trenu spustim slušalicu, ovaj put nisam

- aaaa...o Marjanu...ok....ako je za Marjan imam!



...i tad počnu uobičajena pitanja...godine, struka, kvart u kojem živim
- Lučac Manuš
- Lu????
- Lučac Manuš
- Lučac Manoš?
- Manuš
(ponovim 3 puta dok gđa nije zapisala)

....tada idu pitanja koliko puta sam bila na kojem Marjanskom predjelu.... bidna žena čita...i ne može pročitat ni Kašjune ni Kaštelet...



a ja sretna što sam baš nedavno bila u Galeriju Meštrović...



....evo i dokaza....

... a zatim pitanje....
- idete na Marjan zbog kupanja, rekreacije, bavljenja sportom
- ma koje kupanje, koji sport. Ja se ne kupam, samo se šetam i zabavljam!
- od kad živite u Splitu
- od 1543!
- znate li tko se brine za borovu šumu na Marjanu?
- Parkovi, odnosno ne, Gradonačelnik!



....ljudi pecaju...piju kavu....al nitko se ne kupa...

....vjerovatno sam dala krivi odgovor, po procjeni anketarke... ona ne zna da se Gradonačelnik kod preuzimanja dužnosti zaklinje da će "čuvati svako živo biće, svaki bor, svaki kamen, svako stablo na Marjanu" ...i tad se ona razotkriva, odnosno razotkriva naručitelja ankete pa pita o Društvu Marjan.

- da li ste član Društva Marjan?
- ne!
- da li biste se učlanili u Društvo Marjan koje ima stogodišnju tradiciju?
- čekajte! Stanite, kad sam se rodila otac me upisao u Društvo Marjan. Kad mi se sin rodio istog trena je upisan u Društvo i plaćena je članarina! Što bi ja željela bit njihov član kad oni ni ne znaju da sam to već od rođenja?
- da li bi Društvu dali svoje podatke?
- ne! imaju ih! Neka ažuriraju podatke!
- i za kraj: kako se zovete?
- hahahahaha.... nevjerojatno!




...bidni moj Marjane! ....evo te se netko sjetio i naručio anketu....ako je to Društvo Marjan.... onda bi mu bilo bolje da je stavio stol na Rivu.... ja bi se opet učlanila i platila članarinu... ovako smatram da je ovo čisto rasipanje novaca...



...jako mi je sumnjivo pitanje "smatram li da se može dopustit gradnja na Marjanu" ...al ako je to svrha ove ankete....na što će se budući Gradonačelnici zaklinjat?




Update

razgovor šjor Bepa, mog sina i mene u sitnim noćnim satima na autobusnom kolodvoru

Šjor Bepo se hvali kako je bio veliki zavodnik (govori o 60'-tim godinama)

- a lipo li je bilo faćkat se po Marjanu! Cilu noć je bio naš!
- pa zar Marjan nije bio zaključan u to vrime?
- pitam ja
- je! Bio je! Al ja sam ima ključ! I dok bi tako sidio s curom u autu preko auta bi znala preskočit srna!
- srna? Pretjerujete!
- ne pretjerujem. Bilo je normalno srest srnu na Marjanu! Tko zna kakve je još divljači tu bilo!






- 19:54 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>