ponedjeljak, 14.11.2016.

...5 do 12...

...još od djetinjstva su nas roditelji upozoravali:

- zakasnit ćeš! Napravi to na vrijeme! Uvijek sve radiš zadnju sekundu! Zašto sve mora bit u 5 do 12!

..."ostarili" smo...i ništa se nismo promijenili... ili jesmo?

....razmišljala sam o tome dok sam sjedala na svoju opuštajuću kavu. Pronašla sam konačno malo vremena za sebe, tu...nasred Pjace...al ipak skrivena od pogleda drugih, pogledam na sat...



....stvarno je zadnji trenutak da posvetim sebi 5 minuta... ovih 5 minuta što je ostalo do 12 sati...



...odakle taj izraz "5 do 12"? .... možda netko zna što se to važno događa u 12 sati?



...ništa? .... svašta.... nešto? .... ...razmišljam dok prisluškujem razgovor sa susjednog stola
- ma uvik čekaju 5 do 12 da bi napravili ono što treba napravit!
- e da nije i do 12!


...ma neću ovaj dan kvarit politikom ... dignem se od stola .... taj 12-ti sat i tako traje satima i godinama.... dok sam se tako šetala okolo....shvatila sam da je vrijeme da odem kući skuhat djeci ručak.... kasnim? ... ma ne... tek je 12 sati....



...kad već mi ne brinemo da bude sve na vrijeme... što bi vrijeme o tome brinulo? ... iza 12 sati se i tako događa ono što je trebalo bit sređeno do 12? i sad je sve kako treba ili opet čekamo 5 do 12 jer se opet nešto pokvarilo?






- 19:51 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Arhiva >>