nedjelja, 06.11.2016.

... pravo mjesto...

....svaki dan vodim bitku s djecom! Oni jednostavno ne stavljaju stvari gdje im je mjesto.

...kad uđu u kuću najlakše je sve što im je u rukama odložit na šank .... tada ono što nije stalo na šanku stave na kuhinjski stol, pa krenu put sobe gdje bace torbu na pod, ako već nije odložena ispred kauča, skinu cipele i ostave ih tako nekako da ne možeš ući, niti otvorit vrata... tada legnu na kauč, a ispred sebe, na stoliću, stave čašu vode i kavu.... kad to popiju, odu u svoju sobu....a ti po broju čaša i čikara možeš znati koliko ih je u kući i koliko je puta kuhana kava....

...dosadilo mi je više sve to iti komentirat ... nekad sam sve što bi našla bacala u smeće....a onda bi nakon natezanja ispalo da sam bacila baš nešto što im treba, pa je trebalo kupit novo...

...da je moje grintanje urodilo plodom znala bi kad bi u panici pitala

- gdje mi je punjač?
- baš tamo gdje si ga ostavila! Joj kako mi je drago citirat ove tvoje riječi!
- odgovorila bi mi kćer s podignutim kažiprstom i s osmjehom na licu

...kćer mi se friško odselila... i odmah mi se požalila:

- još nikako da stavimo svaku stvar na svoje mjesto!

- AHA! Tu smo! promislila sam....al nisam glasno rekla....nisam tako osvetoljubiv roditelj.... vratim se kući... južina je... napravim pitu od jabuka da djeca imaju što lijepo za gricnit....tako puni problema dok se useljavaju u vlastiti stan....



....cijela kuća mirisala je na cimet...naranču i limun.... pa sam izrezala par komadića, jer mi je sin kod kuće...



....ovoj se piti nije imalo što prigovorit! govorila je 10 jezika....topila se u ustima! .... da nas ne "dovodim u napast", a i da ostane štogod kćeri....sakrijem je od sebe i od sina....

... jutro poslije dobro bi došao kolačić uz kavu ... vadim škrovadu....



... nestalo je sve! ...dobro ne baš sve, ostala su 4 komada! ...

PITAM SE...pitam Vas.... ako ne znaju gdje što stoji, kako znaju gdje skrivamo kolače?

...ako nikad ništa ne vraćaju na svoje mjesto, kako znaju sve vratit na svoje mjesto da se ne vidi da su "operirali" preko noći po kuhinji?...

...ipak oni sve znaju....samo nas maltretiraju i gledaju granice naše izdržljivosti? ...što je onda čudno da stoje kod roditelja do svoje 50-te... pa zabavno im je zezat nas, a i ne moraju spremat svaku stvar na svoje mjesto!....

...ili su to ipak moja djeca...jer i mama im je takva....al samo psihički.... pa je to neka prirodna ravnoteža?






- 13:13 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>