četvrtak, 03.11.2016.

...kako konzumirat prošek? ...

... iako je na internetu ogromna količina mojih fotografija s čašom u ruci....alkohol ne konzumiram! .... s alkoholom samo poziram!...

...ipak, volim imati razna pića u kući zbog kuhanja, a prvenstveno radi kolača.... stavljat rum u kolače za mene je deplasirano, od njega su bolji konjaci, maraschino, prošek, limoncello... svaki sastojak kolača svoj alkohol ljubi....

...pravi je prošek sve teže i teže nabavit...a na Božić i Uskrs kolači baš traže malo prošeka... zato sam ove godine počela pitat one koji su išli na kasna ljetovanja, da mi nabave negdje malo prošeka....

...jedan dan dođe kod mene tip s bočicom, vlastitog dizajna i da mi poklon... 2 dcl prošeka... pardon, nije više prošek nego "desertno vino"



- opla! To je taman što mi treba!
- ne troši uzalud. Ovo je vrhunski prošek! Nije za zafrkanciju!
- napravio si i etiketu!
- to sam ja nešto smislio!
- a vidi se što te muči! Koji će meni kufer ženski pupak? imaš li s muškim?
- to je bez veze!




....gledam etiketu s prednje strane i smijem se... gledam sa zadnje strane...a tu je stvarno logo firme...al kad pogledaš u sredini... tu je poruka za svakog konzumenta, potpisana osobno od proizvođača



"Prije upotrebe ne pitati ni liječnika ni ljekarnika" ... čitam i smijem se smislu za humor.... "Piti isključivo iz pupka!"

- hahahaha, eee da ti je!
- ovo nije zafrkancija! Ovo je pravi prošek! Napravljen je točno po receptima naših djedova
- i oni su ga pili iz pupka
- jesu!
- a tko će tebi dat pupak?
- paaaa...naletit će


...koji grozan seksizam! ...zapravo mi više nije ni smiješno...već jadno .... ili nije?



...a toliko je halabuke nastalo oko oglasa jednog restorana gdje traže zgodnu djevojku kao podložak za hranu... a već se i piće za te svrhe prodaje? .... tko je više neiživljen? onaj tko to smišlja ili onaj tko to naručuje? ... ili sam ja postala čangrizava starica?




- 21:13 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Arhiva >>