četvrtak, 20.10.2016.

....stari se?....

....stari se... polako al sigurno .... a da to niti ne primjećujemo.... u mislima, snovima, duši...još smo uvijek zarobljeni u nekoj lijepoj mladosti, samo ju nemamo vremena živit, jer sad trenutno imamo razne probleme s kućom, poslom, kreditima, računima, brigom o djeci...al sve će to proći, tješimo se, pa ćemo opet bit mladi, ludi i zabavljat se do besvijesti!... tako prolaze dani, mjeseci i godine... pa povremeno primjetiš "nakupine" kože...bora....sala...tragova vremena.... zastaneš na tren, al to nisi ti... to te se ne tiče....

....ti si uvijek ona Ti.... koja se smije, voli, ljubi, čezne, sanjari ... nemojte mi stavljat sol na ranu pitanjima o čemu sanjarim, za kim čeznem... a naročito me ne pitajte za godine.... jer imam ja puno utakmica u nogama i znam da ćete to sutra zloupotrebit protiv mene... kad se najmanje nadam povrijedit ćete me argumentima koje sam Vam sama dala.... godinama mi se to događalo... višegodišnje iskustvo me je naučilo ... (ops pardon ....nemam ja višegodišnje iskustvo u ničemu....samo sam puno puta griješila i odigrala puno krivih utakmica!..).

...ova nogometna terminologija je super ....ublažava ono što ne želimo priznat istovremeno dajući snagu izjavi koju želimo reć .... koga briga za višegodišnje iskustvo.... godinama si mogao samo promatrat i ništa ne razumit... a ovako se zna da znaš, al ne zato jer si star, već zato što si puno puta bio u takvoj situaciji....

...što vrijeme više odmiče....sve više i više koristimo ovakvu terminologiju... idući ka vječnoj mladosti u kojoj ćemo ostvarit svoje snove....dok nas neka nova mladost iskorištava, šlepa se i grebe da si olakša svoj život... a kad joj damo mali prst, oni odmah zgrabe cijelu ruku.... sve dok nam se konačno ne popnu na vrh glave ...



...pokušavajući nas izgurat, obezvrijedit naše probleme i želje ....al neće sve dok još ima ulja u svići....mi ćemo danas i ubuduće bit vječno mladi....a sutra?....sutra...





- 20:20 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>