srijeda, 12.10.2016.

...konfužjun!....

...ima tome mjesec dana moja mama je dobila virus preko Fejsa .... očistili su joj kompjuter, al ona nije više ništa razumila... zvala bi me ...tumačila bi mi....

- ja bi klikla i pokazalo bi mi tebe, brata...tvoj i njegov blog, al sad toga više nema
- reći ću kćeri da dođe poslije posla
- nemoj! Šta će mi Fejs...meni to ne treba. Mogu čitat tvoj blog!


...tako je vrijeme prolazilo, evo skoro mjesec dana, a ona je polako počela padat u depresiju

- neću slavit rođendan! Slušaj...to je velik konfužjun! Već sam ja u godinama kad mi nije do toga. Znaš, preumorna sam...sve me boli, a djeca rade do 17, 18, nevista u smjenama, radni je dan....dida i ja ćemo ručat, nazdravit i to je to!

....razumim ja to.... unuci imaju od 4 do 30 godina... tko će sve to uskladit..

....došla sam kući s posla, znam da se veseli ružama...al ja sam ovaj put našla obojane sukulente....vrlo čudno...



...razveselila se....sjela sam ...kad je ona počela...

- znaš već mjesec dana nisam bila na Fejsu! Ljudi se već sigurno pitaju što je. I baš sam jutros razgovarala s tetom...ona mi je rekla da kliknem...

....otac mi se počeo muvat okolo....kad odjednom zazvoni netko na vrata....dostava torti

- što će mi torta? Pa znaš da neću slavit?
- sad će djeca s posla!
- ma tko zna kad će nevista s posla, a njih male veseli torta.....


...tad je ušla moja kćer... već su druge priče, pita je za momka.... otac rješava križaljku...one glasno ćakulaju...a ja ulijećem

- namisti baki Fejs!

...nakon 5 min baka je već surfala...

- ajme imam 84 obavijesti...tko će sad to stić, dok ste Vi tu...komentirala je i čitala rođendanske čestitke.... svaku je glasno prokomentirala, došao mi je brat ... a ona je sjedila u sobi i iz sobe glasno čitala komentare ...

- skidaj se s kompjutera dok su ti gosti u kući! - derao se otac svojoj ženi -
- čekaj, sad ću....samo da ovo vidim! - odgovarala je ona iz druge sobe
- happy birthday to you, happy birthday to you - ulazi moj sin pjevajući - ma bit će ti sretniji ako ti ja ne pivam ....e sad je baka vidila svog 31-o godišnjeg "pilića" pa se makla od laptopa
- ma sve su ovo pubertetlije - tješim ja oca
- kako se kaže "ljutito" drugo slovo "r" - pita me ne skidajući oči s križaljke....kad su uletile najmlađe unuke
- slušaj, imamo problem! Nije bilo broja 3 za kupit, pa sam uzeo broj dva - govori mi otac

...ne razumijem o čemu govori....dica vrište po kući....veliki se dovikuju... čestitaju baki....odlazim u kuhinju ...a tamo svjećice za 82-i rođendan ...

- al meni je 83!
- šta te briga! Bolje manje nego više
- stavila si svjećice obrnuto!
- kako? Al nemaš 28!
- da sam joj kupio 84 derala bi se na mene....a kad joj daješ manje godina onda ne valja?
- grinta moj otac



....evo mama.... dodala sam ja.... sad je 82 + 1!

....veliki unuk pali svjećice....mali unuci vrište....baka čeka da malene pušu ....jer tome i služi torta....ona se brine da svatko ima stolicu....navikla je sve njima servirat, pa sad ne zna odakle bi počela... na stolu su tanjuri...žličice....otac pali aparat... vriska...pjesma ....skrika....




....sretan rođendan mama!....


....nadam se da Vam je konačno tišina u kući...pa da u miru možeš komentirat po Fejsu i pročitat ovaj blog...


P.S: ovi pubertetlije su naprosto nemogući.....samo bi visili na internetu dok ih "gosti" čekaju da im čestitaju rođendan :-)



- 21:32 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>