nedjelja, 18.09.2016.

....5 žena i konobar ....

.... zbog lošeg vremena odlučile smo izaći u restoran s pogledom na more.... te natkrivenom terasom da možemo bit van, družit se, a istovremeno ručat....

...konobar nam je odmah sa vrata rekao da to nije moguće.... nakon malog uvjeravanja otišao je po šefa
- ne možemo Vam stavit stol van jer kad padne kiša, gdje ćemo s Vama?
- nećete s nama nigdje, mi ćemo se sami pobrinit za sebe
- ali kiša će
- neće!
- kako neće...znam ja da će kiša.
- ako padne kiša to je naš problem
- ako hoćete da postavimo stol za Vas, moramo onda postavit sve stolove
- nama treba samo jedan. Što bi postavljali sve?
- zato jer je to politika kuće i ljepše je vidit
- napravite samo nama stol vani, mi ćemo gledat u oblake i more, nećemo u druge stolove
- gori ste od Saše!


...kaže šef...nakon 15 min nagovaranja i postavi nam stol na terasi.... donese Menu i Vinsku kartu kad će opet ona

- kako se čita ovo vino? Zovi konobara i pitaj
- daj izbacit će nas
- ozbiljno pitam! Pogledaj, jel Nevina ili nevina?
- kako vino može bit nevino?
- možda je Nevino vino?
- a da Neve nije nevina?
- niko taka? Ma di to ima?
- koja je razlika između nevine i malo nevine?
- pa malo nevina je manje nevina od puno nevine
- 140 kn manje nevina?
- nevinost mjerljiva u kunama?




...evo konobara....

- pa čita se "nevina"
- nećemo pit nevino vino!

....konobar tumači sve o vinu i razlici između puno i malo nevine .... momak sve zna, ali mi ne shvaćamo, kad evo šefa
- svaki muškarac zna razliku, al ja sam fin pa Vam ne mogu reć
- da li ste svjesni da provocirate 5 žena?
- jesam i mogu ja to!
- onda nam dajte tu malo nevnu, ako nije zabranjena
- mogu li ja vatat bilješke?
- možeš za blog
!

....nakon 10 min dolazi boca....

- pa gdje ste do sad?
- pa mala se malo otimala. Evo sad ćemo mi!
- kaže, uozbilji se i ozbiljno počne s otvaranjem vina ...te nam malu ulije u čaše
- crna etiketa?
- jer to jarac u horoskopu? Odgovara li to našem horoskopu?
- normalno da je crna etiketa
- sve dobro ima crnu etiketu
- pusti etiketu ...mala je dobra
- jel nevina?
- e sad.... datinebirekla, probaj je



(molimo gledat u bocu ne u lančić!)

.... vino je bilo odlično...jelo vrhunsko.... kiša je počela taman kad je servirano glavno jelo....padala je 5 min ....konobari su došli da nas presele u restoran, al mi se nismo dali... dok je kruzer pokušao uć u restoran da se skloni od kiše...



...mi smo čitali i "čitali" sadržaj boce....



...a na njoj je pisalo...



"Ljubav i strast upotpunjeni tradicijom i iskustvom učinili su ovo vino dostojnim svetaca"

- nismo mi baš svetice!
- al smo dostojne ovog vina!
- samo smo malo nenevine?
- ona je i tako samo malo nevina
- Dame moje, živile!




...i pozdrav kuharu...



....a kuhar je uzvratio, počastivši nas s malo nezgotovljenog štrudela...



...znači li to da su kapitulirali? Ne mogu oni sami protiv nas 5 :-)

...bilo je 5 sati kad smo zvale konobara da da račun, a oni su taman počeli postavljat stolove na terasi!
- što stavljate stolove, u 19 sati će velik pljusak. Mi Vam idemo, pa nema razloga da itko više sjedi vani!

...dobra priča....još bolje vino.... Mala nevina će sigurno oraspoložit mnoge....




- 18:33 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>