ponedjeljak, 12.09.2016.

...nonica....

...u njenoj je kuhinji bio dug, masivni, bijeli kuhinjski stol. Uvijek je bio prekriven stoljnjakom, a kad bi išla ručat, pa makar jela sama, preko stoljnjaka stavljala bi nadstoljnjak.

...Na dnu stola, uz zid, stajala je velika siva mramorna ploča... možda je bila metar duga ...pokrivala je trećinu stola....

....dugo sam se pitala čemu ta ploča.... dok nije došao red na mene da saznam tajne recepte iz njene kuhinje.... lisnato tijesto! ... za lisnato tijesto trebalo je Istarsko brašno, tip 500 .... puno strpljenja i mramorna ploča! ....

....a kad bi nenadano došli gosti.... ili za posebne prigode, kad se nije imalo... ona bi za tili čas napravila majonezu i hrenovke u lisnatom tijestu....koloturom bi rezala tijesto da bude s cik- cak rubovima... zamotala bi u njega pola hrenovke, kistom bi ih umjetnički premazala, te zapekla u pećnici.... sve bi onako vruće, složila na veliki, ručno brušen kristalni tanjur i servirala uz zdjelicu domaće majoneze....

... bilo je to tako sve do početka 70-tih ....

....ne znam zašto su mi se te slike vrtile po glavi....grmilo je....djeca su se zezala po kući...a paket hrenovka u frižideru, naprosto me izazivao....

....nemam Istarsko brašno....nemam cik cak kolotur, a nisam imala ni kist..... al kad su izašle iz pećice nastala je cijela strka po kući....

....hrenovke u lisnatom možeš kupit u svakoj pekari ...al očito nisu izgledale ovako...



....stavljala sam 4 po 4 na svaki tanjur...kad će sin

- jesi li slikala?
- nisam!
- pa slikaj!
- ovo je bez veze....hrenovke u lisnatom. Pazi još su vrele.
- ajde slikaj da ih možemo probat

....moja slika iz djetinjstva, prenosi se tako i na moju djecu... nema više kristalnih tanjura, sad su oni za tagiranje, al ovako servirane hrenovke očito ih jako vesele



- 19:33 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>