srijeda, 06.07.2016.

...frustracije....

...frustrira me

...što mi nitko ne viruje da ne pijem alkohol....a posvuda su moje slike sa čašom u ruci...


Opis slike: "skrivećki pjeva pjesmu sreće" s Belanovog koncerta u Kinu Bačvice

....što mi nitko ne vjeruje da mrzim preplanuli ten....

....frustrira me što ne žele shvatit da se ne kupam između 8-20 sati ... kad su posvuda moje slike u moru....



...što govorim drugima ono što ne žele čut...pa me neprekidno uvjeravaju da su oni pročitali u novinama nešto skroz drugo....

...da ne povjeruješ da mi je netko ukrao "čep" s vanjske jedinice na klimi do koje se ne može doć nego samo viseći kroz moj kuhinjski prozor....

...a najviše me frustrira prašina u Đardinu** i što u proračunu grada nije predviđen novac da nam Papec*, poslije večeri provedene u Đardinu, očisti postole....

....iako je strašno frustrirajuće što mi nije palo na pamet slavit rođendan u Đardinu iako je Cash sound za to pripremio prigodan namještaj....



...ne vidite dobro stol?....



...i strašno je što me svi zovu da ih slikam (iako nisam profesionalni fotograf) ...pa smatram da naročito frustrira pogled na sve te fotografije....

....ali kad sve zbrojim.... "najdraže" mi je kad mi mobitel javi da imam negdje nekakvu poruku.....pa cijela sretna pogledam da vidim što piše....a ono nekakvi inboxi na Fejsu.... neki upit za pomoć u iznajmljivanju apartmana ....a onda kad je nešto što mene jako zanima ....ja niti ne čujem taj zvuk.... ma možete li zamislit kako sam tek onda isfrustrirana?

....stvarno frustrira što sve poruke na svim mobitelima s kojeg god portala da došle, imaju isti zvuk....


(Mumbayao, mumbayao, mumbayao)
Šumica sva se trese
Ljube se svi od reda
Toplo je more plavo
Mjesec nas samo gleda
Noćno kupanje, noćno kupanje ayayayeahyeah




....i još puno toga me frustrira....a naročito činjenica da se ovdje više puno ne komentira..... dosta o Vama....ajmo malo o meni.....



"...a sad za kraj, novi hit! ...ME TE SE (naravno...iz Đardina) Nikad ga niste čuli ali ga vjerojatno znate!



....to što mekećete, samo je znak da ste ovce koje će kupit ovaj hit!





*Papec je "zaštićeno" mjesto gdje je stari Papec stajao i čistio Splićanima postole ...danas tradiciju nastavlja njegov sin
Đardin ** je gradski park kraj Grgura Ninskog kojeg prati glas da je leglo najstarijeg zanata na svitu


- 21:48 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>