utorak, 21.06.2016.

...i znanstvenici su ljudi....

...dok sam u ovim vrućim nogometno-političkim danima, surfala po raznim portalima pokušavajući shvatit informacije koje nam serviraju...pa par puta sam naletila na isti članak... "I znanstveno je dokazano" ....da Kelly Brooke ima najsavršenije tijelo na svijetu

.... dok službeni Twitter i Facebook kanali šute...na Istagramu su se pojavile fotke temeljem kojih su znanstvenici došli do ovog velikog otkrića


(Izvor Index.hr*)

...znanstvena jednadžba je 99-63-91. To su savršene mjere!.

...ne znam točno za kojim šankom, kojeg noćnog bara se vodila ova znanstvena rasprava, te koji se alkohol pri tom konzumirao....ali očito je i u takvim, kontroliranim laboratorijskim uvjetima došlo do pogreške. Naime, empirijskim istraživanjem smo otkrili da je konobar, pišući zapisnike, greškom je umjesto 63-99-91 upisao 99-63-91.

...s obzirom na novac koje se ulaže u znanost, nije ni čudo da se pojavila ovakva pogreška! .... i znanstvenici su ljudi....a ljudski je griješiti.


...nakon što sam uočila i ispravila pogreške ovog znanstvenog uratka, usporedila sam rezultate s mjerenjima svog tijela te došla do zaključka da su moje mjere... naprosto savršene! ...

...i kruškoliki oblik je oblik thumbup ...ili je to jabuka? .... da Vam stavim sliku pa da napravimo još jednu znanstvenu raspravu? ... Tko plaća piće? ... Gdje je ta kava? ... mislim znanstvena kava belj





*http://www.index.hr/black/clanak/i-znanstveno-je-dokazano-bujna-glumica-ima-najsavrsenije-tijelo-na-svijetu/900673.aspx


- 08:14 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>