ponedjeljak, 13.06.2016.

....ništa nabrzaka....

...u današnje vrijeme sve je lako i brzo dostupno s globalnog tržišta....i moja djeca svakodnevno sa raznih strana svijeta, klikom miša iz svoje sobe, naručuju svakakve stvari, uglavnom elektroniku, poštar im, nakon par dana, dostavi naručeno kući... svima je to uobičajeno i normalno, svima osim meni... zašto bi nešto bilo jednostavno kad ja to mogu zakomplicirat ....

....zadnji dan proslave Nove godine....negdje početkom siječnja, pukne meni poklopac na fotoaparatu....ništa strašno.... događa se.... jedno 2 tjedna poslije odem ja u njihov dučan u trgovački centar na rubu grada ...žena pogleda u kompjuter i kaže:

- nema ga ni u jednom dućanu u zemlji, morat ćemo naručit iz tvornice, a to Vam je 2-3 tjedna čekanja
- nema problema. samo naručite! A kolika je cijena tako da znam poslat kćer?
- ne znam. Kreće se od 80 do 120,00 kn
- super! To mi može i kćer doć uzest.


...ostavim svoj broj mobitela smatrajući da je problem riješen....

....sredinom veljače dođe Kvadar blog u Split ...odemo mi do tog trgovačkog centra, pa povirim ja u dućan pitat za svoj poklopac.... Prodavač nije imao pojma o čemu govorim....kad na zaslonu kompjutera ugleda moje ime i moj broj mobitela... sve je u redu...naručili su....

....prođe tako ožujak...pa sredinom travnja kažem ja kćeri da kupi poklopac preko interneta!
....nakon što mi je pola sata objašnjavala kako trebam, kako i gdje ne treba kupovat....odlučim se ja za original poklopac iz dućana u Londonu....cijena 128,50 kn....i 80,00 kn poštarine.....tko će više gubit vrijeme trežeći po internetu druge mogućnosti. ...

...tu večer sam se čula s našom Kvadricom koja je već mjesec dana boravila u Singapuru...napadne ona mene zašto bi plaćala toliku poštarinu, te da storniram narudžbu.

...nevjerojatno je da mi je kćer poništila kupnju i u trenu dobila novac natrag.... a naša Kvadrica sutradan sjedne u taksi...ode do dućana i javi mi.... "bit će dobro!" Dućan je na 13-tom katu!"



19.4. dobijem slikicu svog poklopca.... cijena 105,00 kn..... za mene je stvar bila riješena!

....baš smo mi žene štedljive. S malo truda ušparale smo 103,50 kn....

....negdje koncem svibnja šetam se ja po rivi kad će meni Robi

- gdje ti je novi poklopac na aparatu?
- u Dubrovniku. Idem krajem mjeseca na godišnji pa ću po njega. Nego znaš li da hidroavion do Dubrovnika košta preko 600,00 kn?
- povratna karta?
- ne! Nego u jednom smjeru! Srećom je nisam kupila jer avion slijeće na Ćilipe
- to ti je još sat vremena i 300,00 kn za taxi
- ma to su najgore okuke...i nije mi jasno zašto slijeće na Ćilipe
- koliko će tebe doć taj poklopac?
- pa 105,00 kn!
- a put u Dubrovnik?
- to se ne računa u cijenu koštanja!!!!
- odgovorim odrešito!

....propadne mi put u Dubrovnik.... bila sam jako razočarana.... svaki izgovor za otić dole je dobar izgovor.... al eto.... svaki dan sam računala da ću prekosutra otić.... sve dok Kvadrica nije razočarano konstatirala:

- poslat ću poklopac ga u ponedjeljak poštom!tom!

...u ponedjeljak me nazove u panici da nije poslala jer da nema ni jedne kuverte za pismo u kući.... i tako... meni 10.6..... kao rođendanska čestitka ...3 dana prije rođendana stigne pisamce s najljepšim popisom želja....



...tu je i poklopac....jedva sam ga pronašla u koverti....



...a i rođendanski poklon s kojim mogu provocirat prijatelje....

...tako je svečano obilježen prvi dan sedmodnevne proslave mog rođendana....

....kao što vidite... lako je danas nabavit nešto s globalnog tržišta ... brzo je i efikasno....a ni troškovi nisu previsoki. Kako sad ne moram ić po poklopac fotoaparata u Dubrovnik....planiram isprobat aparat na kratkom sedmodnevnom ljetovanju u istom gradu.... neka sve bude u znaku broja 7




P.S. ....nešto nabrzaka je naziv ovog bloga :-P
P.S. a cijena? tek će se saznat


- 17:31 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>