četvrtak, 02.06.2016.

...koliko ima slova N? ....

Koliko slova "N" ima u "Hrvatska može bolje!"

...a lipe li zemlje.... male zemlje za veliki prosvjed.... pardon "feštu" naroda ....
...svi se kod nas bave politikom, nogometom, obrazovanjem, ekonomijom.....svi se u sve razumimo i sve znamo ....

... preko Fejsa su nas zvali na prosvjed za kurikularnu reformu.... u komentarima su nas odbijali od prosvjeda,
...."nećemo politiku u školu" (ili kako je to govorio Meštar iz Velog mista "NeČu politiku u moju butigu" .... pa uvjeravanja da prosvjed organizira jedna politička stranka...




(Hrvatski dizajneri u akciji: Marko Cvijetić & Jurica Koletić)


...nisam pratila sva ta prepucavanja jer imam o tome osobni stav ... ne želim da mi likovi s fejsa kreiraju mišljenje.... prošvikam kad mi u Dnevniku započnu vijest sa "Na svom Fejsbuk profilu Ministar se očitovao u svezi....." ma dajte ljudi... lako je klikat iz svog dnevnog boravka i pokušat utjecat na druge...iznosit svoja mišljenja kad te nitko za njih nije pitao....samo zato da se nametneš... zato je savršeno uletio komentar Zorana Šprajca "Kako su fejsbučari jako fini ljudi kojima su za izlazak na prosvjed potrebni idealni uvjeti, donosimo vam detaljnu vremensku prognozu po gradovima"

....nemam više djece za školu....još 2008 godine odbila sam kupit djetetu knjige za III razred srednje...umjesto knjiga kupila sam fotoaparat ... izazvala sam time šok i nevjericu nastavnika... tko zna kako su me tada sve zvali po školi, dok je dijete imalo sve bilježnice, hard disk ispod pazuha (onda nije bio vanjskih hardova) ...položila je probnu državnu maturu s preko 80 %....a onda i Državnu maturu bez ikakvih poduka ... umjesto vjeronauka išla je na Angeologiju, za krizmu se snašla .... pa nakon svega....tko sam ja da ne odem na prosvjed? ....

...u 16,00 sati je započeo povodanj.... skupila sam jedno 2 l vode iz dnevnog boravka....al gle...nekim čudom... 15 min prije 18,00 sati kiša se normalizirala.... odlučim tada da je vrijeme žrtvovat taj moj aparat za budućnost djece...odslužio je on svoje, kao i naš školski sustav..... nisam ni došla do Teatra.... čujem zovu me:

- Elice, stanite ispod mog kišobrana, ja ću ga držat dok slikajete!

...nedugo zatim jedna gospođa

- a gdje Vam je aparat?
- tu je, ne brinite, sve sam dokumentirala....


....a ispred teatra prekrasna slika....



(Savjet mladih grada Splita)

....šareno more kišobrana....



....a ispod njih ljudi dobre volje.... ljudi kojima je dozlogrdilo da sjede u svojim kućama za kompjuterom, oni koji obično ne prosvjeduju i ne protestiraju .... transparenti....zviždaljke....



....nisam samo ja nepripremljena.... neki su se snašli ....pa u praznu bocu pića ubacuju kamenčiće, samo da šuška....



...objavim slike na Fejsu...bez komentara.....samo naslov .... "deNmoNštraNcjuN" ... tad počnu komentari ... nije 4 N nego 3 N .... nije 3 N nego četiri... pitam mamu...njoj je dva...pitam strica, on kaže da ih je 4...kod oca su 3 N....


Nama Ništa Nije Normalno ili Nikad Nećemo Naučit ili Narodni Nemir



...okreni pilu naopako...to nam je sva mudrost ...uvik kontra...nikad ni za koga, jer mi znamo najbolje... svi se u nas bave ekonomijom, nogometom, obrazovanjem, politikom.... svi glasaju za programe stranaka koje nikad nisu vidili i onda protestiraju/feštaju protiv/za izabrane ... okreni pilu naopako i nasloni se na šank u kafiću....pa mudruj....



... oko ničega se niti ne možemo dogovorit da se ne možemo dogovorit...pa čak i ako se radi o budućnosti naše djece?




....srećom naša djeca znaju bolje od nas! Jer dok sam se ljutila u svezi svega ovog...na stepeništu Obrtničke škole u Splitu, našla sam radove kozmetičara koji su od plastičnih boca napravile prekrasne kaktuse.... (slikano mobitelom...aparat nije bio u upotrebljiv :-P



P.S. Mama, pogledala u starim Spli'skim rječnicima nema demonstracija
P.S.2. Ponosna sam što sam bila u demoNštracjuNu (koliko god "N" imalo)
P.S. 3. koji k je srida pokazala? (ovo pitam u četvrtak)
P.S.4 Dole pile naopako!!!!
P.S. 5. Živila kurikularna reforma!!!!
P.S. 6. Znate li da obožavam post scriptum?
P.S. 7 Izjava dana "Neka institucije rade svoj posao!"
P.S. 8. Koja je to Spli'ska rič s dva "n" jedno iza drugog?
P.S. 9. Koliko je ljudi bilo na prosvjedu? Nitko....bili su samo kišobrani

cmox za one koji su došli do kraja


p.E.



- 19:35 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>