subota, 14.05.2016.

...daj mi malo očisti laptop!....

- šta sve imam u laptopu! daj očisti mi ga malo! ... kažem ja kćeri ...i nisam uopće promislila da je išta u toj rečenici bilo krivo izgovoreno!

....u njemu imam samo slike, nešto muzike i internet, sve drugo mi je bespotrebno i smeta ....

...nakon nekog vremena evo nje cila iznervirana
- bila sam u apoteci i tražila čisti alkohol...odma me pitalo što će mi? Rekla sam joj da ne želi znati zašto mi treba, te sam tražila maske za lice...apotekarka je odma pitala a što će mi maske? Pa što nju briga šta će mi kad plaćam svojim novcima?
- dobro da ti nije zvala policiju! A što će ti sve to?
- a trebaju mi još i kirurške rukavice. Imaš li ih?
- molim???? Mala...čime se ti baviš?
- tvojim glupostima!


...nisam je više slušala...imam ja povjerenja u svoje djete... ljutila sam se na apotekarku što postavlja nezgodna pitanja.... kad uđem u dnevni boravak....a tu scena



...kompjuter rastavljen na sastavne faktore.... Tarja je u šoku....



....dijete s kirurškom maskom na licu sebi gunđa u bradu....



- pogledaj ovo! Gadi mi se iti dotaknit rukama! Stvarno mi trebaju rukavice! Srećom imam masku na licu jer bi nakon ovog dobila alergije koje ne postoje na ovom svijetu. Da mi nije bilo neugodno u apoteci....
- već je meni neugodno šta sam sve tu vidjela...


...pa nabavim djetetu rukavice.... i sad već izgleda poprilično doktorski...



...a i dijelovi kompjutera izgledaju čišće...



....ma tko ne bi bio ponosan na svoje dite? ...i tko će joj reć da sam mislila da u kompjuteru imam viška programa koje treba očistit? ...mislim izbrisat ... evo sad ću...zavidaje...



...kao najveći profesionalac

- hoće li to radit?
- a idemo ga upalit!




- neeeeeeeeeeee
- evo radi! Kaže da mu fali hard i tipkovnica! Smiri se, čim zna što mu fali znači da radi!


....drugi put ću promislit prije nego što kažem nekome da mi "očisti" kompjuter ...iako su scene koje sam sad vidjela bile prestrašne....

...kažu da je antivirusni program zdrav za naše kompjutere.... ma nema tih antivirusnih koji nas štite od ovakvih virusa...






- 14:05 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>