nedjelja, 08.05.2016.

...što to ima....

...što to ima u mikrofonima?...

...stvarno....što to ima u mikrofonu i pozornici... kad se netko popne na binu i dohvati se mikrofona....ne zna kad je dosta....ne zna stat

...prije jedno mjesec dana bila sam na rođendanu. Vrhunski muzičari su slavljenici svirali i pjevali po njenoj želji....sve dok se jedan nije uhvatio gitare...pa "još samo ovu....još samo ovu..."... nikome nije bio zanimljiv....ispadao je iz tonaliteta...derao se u mikrofon "dođi....ajde pivaj"....Luka je svim snagama uzaludno pokušao osobi oduzet gitaru ...te je nemoćno, potpuno bespomoćno sjeo kraj mene:

- sjedni i odmori... uživaj u saznanju kako si dobar! - rekla sam

.... nedavo, ulazim u isti lokal ...na bini samo jedan mikrofon .... .

- eeee...to je scena koja mi treba za blog!
- pričekaj da ga isprobam

...nakon 5 min, opet zamolim mikrofon samo na sekundu....da slikam sebe o tome kako držim tirade tipa "bit ću kratka...samo da Vam ispripovijedam kratku pričicu od 25.613 riječi"" ....al uzalud mi svaki pokušaj...ona je pjevala...širila ruke...grlila me pokušavajući me isprovocirat da pjevamo u duetu...a do slike mene i mikrofona nisam uspjela doć... jedino što sam našla djelić fotografije sa samim mikrofonom...



....što to ima u kamerama? ....

...što to ima u kamerama...pa da kad se nađeš ispred nje odmah počneš govorit o problemima...o tome kako ništa ne valja...o tome kako zasigurno znaš da je onaj tamo napravio loš potez ....nigdje pozitive ...pa ne daj Bože da netko izjavi "u školi je super, pjevamo, šminkamo se i zabavljamo dok učimo" ...jer će se odmah nać moralisti koji će padat u nesvijest zbog raspuštenog ponašanja koje je dopustio ravnatelj ...ili tko god....

zbog toga je svakom novinaru teško da napravi polusatni intervju ispunjen pozitivom... na kraju krajeva koga to zanima? Zanimaju nas samo problemi i senzacije....

...što to ima u politici? ....

....što to ima u politici o kojoj svi sve znaju....svi sve točno prosuđuju...imaju ideje, znaju kako ....ali kad je se jednom dočepaju....ne znaju od nje odustati...grčevito se drže osvojenih pozicija, ... to nije od jučer... još je i Konfučije rekao."Onome ko je jednom vladao nad drugima, nesnosna je vlast svakog drugog nad njime."

...što to ima u ljudima?....

...što to ima u ljudima da napadaju da ne bi bili napadnuti....da govore o tuđim manama, duboko vjerujući da su dobro sakrili pod tepih svoje kosture ....pa dokazuju svima svoja stajališta, optužujući i napadajući one koje drugačije misle ...ne dopuštajući kritike, sugestije .... ništa

...što je meni da pišem o ovome? ... valjda sam ljuta i povrijeđena jer nisam dobila svojih po ure mikrofona .... svijet je ostao uskraćen za toliko mojih gluposti.... a imala sam toliko gluparija na pameti da poremetim svemirsku ravnotežu .... jer kako da unesem malo radosti u ovaj svijet, ako ne mogu doć do mikrofona?


....a život je lijep.... ovdje mohito, ondje iced coffee...a croissant ćemo popola




...pa ukoliko se dokopate mikrofona ili kamere... napadnite ove moje mane ...upamtite dobro, još je Napoleon rekao "Ako hoćeš dobro vladati ljudima, bolje je iskoristiti im mane nego vrline." ....(nemojte preskočit riječ "dobro")





- 19:19 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>