ponedjeljak, 16.06.2014.

...jel'to više sve?....

..teškom mukom sam napravila francusku salatu....
...njeno sjeckanje je trajalo satima....

...otac je bio presretan što je vidi ....dok je mama imala razumijevanje za moj napor...pa me samo pogledala preko stola...otišla u špajizu i donijela super sjeckalicu

- evo ti. Nova je! Kupio mi ju je tata ali je meni preteško s njom radit. Treba velika snaga za nešto isjeckat.
- ali ne može narezat francusku na sitno!
- ima jako sitne kockice. Sigurna sam da može! Negdje su tu i uputstva za upotrebu
- ma ne trebaju mi. Očito je.
- a ako joj i budu trebala, samo upali TV i pričeka reklamu
(ubaci brat) Al' to još nije sve! Uz reklamu će i saznat novi način trošenja novaca....

...

danas sam željela nasjecat malo pome za salatu od riže. Znate li da je paradajz, rajčica, poma... odličan tester za oštinu noža?
Ova moja je bila svježa, taman za izložbu...prepolovim ju i pritisnem



...teškom mukom... dobro da nisam nogom na nju stala da se pokrene...

...pa još jednom...jer sigurno ja griješim....ne može to bit tako komplicirano....



...ništa od mojih kockica u salati...osim ako ih sama ne izrežem nožem! ...od ovog ne možeš ni šalšu napravit....

...što uz ove proizvode kojim nas bombardiraju svakodnevno ...ne ponude i nekog zgodnog ...naočitog...jakog...i osposobljenog sjekača?...

...Al' to još nije sve!

...ovo sad moram i oprat ....
headbang

...ma super je ovo stvar...razveseli te...razočara ....sve u par minuta...a onda još moraš s njom do kontejnera...prije nego uvedu one nove kante za recikliranje....jer za ovo će sigurno trebat platit dodatne takse za recikliranje

...al' to još nije sve!

....dizajn je stvarno odličan rofl




- 17:56 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>