četvrtak, 04.04.2013.

...praznovjerna maca?....

....nečujno je prolazila Radunicom razmišljajući o cipelama koje je vidjela ...

....one koje mi se sviđaju, ne volim tu marku.... onu marku koju volim...khm... prešrolike su boje... ma što će mi više cipela? ...

- prevrtala je sebi po glavi .....i krajičkom oka ugleda veliku crnu mačku kako izlazi iz jedne kuće.....

- da li je veća nesreća što nisam kupila cipele ili to što će mi sad crna mačka preć preko puta? - pomislila je i oštro pogledala put mačke

....mačka je podigla glavu ...odjednom je naglo stala i pustila je da prođe



...ušla je cila izneređena u kuću i kaže kćeri

- prošla sam crnoj mački preko puta
- da li je mačka pljunila 3 puta?
- nije!
- da li se okrenula oko svog repa?
- nije!
- pa šta je napravila?
- ništa. Samo je stala na mjestu. Kao, nit je sjela ....nit je stajala
- PA TI NISI NORMALNA? ZNAŠ LI ŠTA SI JADNOJ MACI SAD NAPRAVILA?
- šta?
- ajme koju si joj nesreću donila....ajme jadna li je... idem vidit gdje je, možda joj treba psihička pomoć...
- na psihijatriju završila nije! Siguran sam u to - upadne sin u razgovor - Ja sam upravo od tamo
- ufff...bar nešto.


...odmah je na Fejsu pokrenuta kampanja brige oko mace....pa su Getani poslali Ljubicu u potragu da ju smiri.... vjerovali smo u činjenicu da se to dvije crne mace iz susjednog kvarta....a da je ova, od mene uznemirena, crna maca dobro ugostila Ljubicu na Danima Radunice gdje se i tako besplatno dijele pečene srdele...



....bit ću pažljivija ubuduće da crnoj mački ne pređem preko puta.... evo ... obećavam





- 18:16 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>