subota, 23.02.2013.

....neformalna ćakula...

...kad se krećeš među jako puno svijeta....često se dogodi....da budeš "nevidljiva" u muškom društvu.... koji pričaju o svemu i svačemu... ne primjećujući da si ti jedina žena između njih...

...tako čuješ svašta.... uživaš u njihovom prepucavanju.... bez da se umiješaš u razgovor.... gledaš druge sitne detalje na kaminu... kao što je to .... izvlačenje krumpira iz pepela.....



....dok je tip koji je sjedio preko puta mene pričao o tome kako se odmara plutajući noću u moru ispred svoje vikendice ..nabavio je čak i kompletnu opremu da može duže stat u moru....a tako mirno pluta da katkad uhvati i koju ribicu....a sve bez opreme, jer je nema....

....slušala sam muške "lovačke priče" i smješkala se u sebi... dok nisam shvatila da je mjesto koje on opisuje meni jako poznato.... pa sam počela upadat u razgovor....al zalud....i dalje sam bila nevidljiva.... dok on nije izvadio sliku svoje vikendice iz mobitela i počeo je pokazivat svima za stolom...pa i meni...

- stanite! Pa ti si ona guzica koja vidi iz mora svaku noć kad mi idemo na ćevapinge?
- hahahahahahahahaha, objasnite mi to!
- mi idemo na vikend, ponesemo mesa i ćevape za gradele, lipo se okupamo, napravimo gradele i navečer dok ćakulamo gledajući u prekrasan prizor s terase (a taj prizor zovemo "slika na plazmi" ) uvijek se pojavi neki ronilac koji stane ispred naše kuće i samo mu pozadina viri iz mora....a on stoji na mistu i ne mrda.




- aaaaaaa....znam di je ta kuća. Ispred nje je jako puno sika, pećina... pa dolaze jastozi, i svakakva još riba
- hoćeš reć da loviš jastoge? A di ti je jastožera?
- ma ne lovim ja ribu, meditiram u moru...al katkad zamahnem rukom i....onako čisto iz dosade...
.

...le voila!



.... a mi po ćevapima kraj blaga božjeg koje pliva ispred nas? ajme...

....Od sad ćemo pametnije! Sad znamo čija je pozadina u moru.... i ometat ćemo ga svim silama!





- 15:24 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>