srijeda, 26.12.2012.

....Badnjak....Božić....Nova godina... ili BBN

...ovako je počelo na Badnjak u kafiću....

- opet svira Mišo? Ja ću kavu s ljubavlju, al je ne plaćam ako svira Mišo
- onda ova kava tebe danas košta 18,00 kn..pojačaj muziku - .kaže i ode....


....i donese kavu....al se promijeni i pjesma



....nije prošlo ni par minuta cijeli je kafić pjevao...nepoznati ljudi....svak je stao oko svog stola s rukama u zraku i pjevao...

.

....ova atmosfera mi je pomogla da zaboravim smrad tone luka očišćenog prije jutarnje kavice.... jer su se kuhali bakalari ka za svinje...



- kad ćeš doć upoznat tuku?
- ajme! mani me tuka!
- ko je tuka?
- upita sin
- ma neka tamo. Tuka ko tuka!

....i između sjeckanja francuske....i mućenja kolača.... odem ja povirit tuku... moj otac....čovjek koji zadnjih 60 godina daje novac da se nabavi tuka za Božić...jer mu je to poseban gušt... i onda negdje sjedne da zafrkaje osobu koja je nosi i govori:

- eno idu dvi tuke doma.....

...u prijatelja mesara je prvi put sam kupio tuku i donio je doma... otvaram ja papir....kad ono tukac!

- ovo je tukac???? Sad još moram i depilirat tukca????
- kako tukac? Tuka je? Šta ćemo s tukcem?
- a tukac ka tukac....najprije ćemo ga depilirat, pa oprat, ...za majku moram ga još i brisat ispod pazuha i među noge....


tada sam ga lijepo cijelog patapšala .... izmasirala sa solju i aromama.... dobro zauljila pa opet malo masaže.... i uguram ja u njega dvi jabuke....pokrijem ga dobro, da se ne prehladi nakon masaže ...i ostavim u sobu od blesimetra ....

- eto...tukac je ima tretman u wellnessu ....a sutra ćemo ga dobro opit i sve će bit u redu!
- sad je moderan tretman čokoladom
- ovaj tukac nije za čokoladne tretmane....


...na Božić sam bila pošteđena ranog ustajanja ... nakon tuširanja dođem do svojih....a tukac lip....rumen u obraščićima.... al tvrd.... otac odma trči po konjak...i donese dvi boce da ne bi on bio onaj koji je pokvario Božić

.

....e.... tad je uskočila teta da ga polako izreže...i izvadi jabuku iz njega....kako sam ga ja spremila za pečenje kažem
- ugurala sam 2 jabuke
- e onda imamo ginekološki problem (kaže ona s velikim perunom u ruci)
- pa znaš kako ginekolozi rješavaju problem? Uguraju ruku i riješe problem
- slušaj me, ne guram ja ruku u tukca. Dakle i dalje imamo ginekološki problem


...i dok su se tako pripremali krumpiri slatki ko med....jer smo ih po šećerili umjesto posolili.... (a što je najluđe nitko to nije ni primjetio) .... naš tukac je nakon kozmetičkog tretmana...masaže u wellnessu ... pijanke i ginekološkog pregleda .... završio na veselom stolu....

.

.....tada je uslijedilo Božićno slađenje....čokolada je potrošena u minimalnim količinama...nužnim samo za bacanje prašine u oči..... ona se čuva za druge prilike :.-)..



...Božićno pilanje stabla.... koje već desetljećima izgleda uvijek isto...



...i tad smo ...konačno....dobili 7,5 min pauze za zapalit cigaretu...prije dočeka Nove godine

.... šampanjcu je bilo čudno di se otvara...pa se malo zaglavio....al moj otac nije popuštao.... Bruna se derala "didi je teško....al upio jeeeeeeeeeeeeeeeeeee".



... tako smo eto....dočekali i Novu godinu....sve o istom trošku...i u isto vrime...pa kriza je... ne valja se razbacivat



....a Čokolada? Ona je tu.... bit će prilika ....Sve u svoje vrijeme ....:-)

....dok sam izlazila iz kuće od roditelja... čujem oca kako govori

- ženo, preživili smo!
- izmjeri mi tlak.
- 132 dobra si!

....a ja sam s osmjehom na licu izašla, ušla u svoju kuću..... pobacala robu sa sebe...i srušila se na kauč...


- 10:48 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>