srijeda, 05.12.2012.

....dragi sv. Nikola...

...pišem ti ove godine jer nemam čizmice da ih stavim na prozor!...

....naime, kupila sam užasno skupe čizme, domaći proizvod, i odnila ih u postolara da zamjeni one užasne plastične pete koje kližu po svim pločnicima (zašto na kožne cipele koje koštaju 4 znamenke odmah ne stave prave šjole....a ne da odmah iz dućana moramo nosit postolaru) .... kad mi je isti pokazao da su čizme u dužini od oko 2 cm skoro pukle!...

- ali šjor, to ne može bit! Obukla sam ih točno 5 puta, jer mi se kožni đon klizao po kamenu
- možda ne može bit, ali pogledajte sašiven rub i uvjerite se sami
- ali šjor.... čizme su koštale 0.000,00 kn?
- e koliko su koštale ne znam, ali znam da ih mogu popravit samo će potrajat.



(drugo oblačenje čizama)

...i tako sam ostala bez čizmice za prozor...i pokušala sam ti poslat SMS poruku....al naglo smo shvatili da moj najnoviji Smatrphone ne prima MMSove. (kad sam ga zamijenila, zaboravila sam javit operateru promjenu...jedan poziv...al eto)

Danas sam se uznemirila zbog te činjenice....al me smirio sin i rekao...

- mobitel ti je jako pametan i zato se zove Smart: On točno zna što tebi treba. Nemaš ti što razgovarat na mobitel, slat slike i pisma okolo.
- ali usred noći se nisam mogla javit. Ostavila bi ja tebe iza ponoća van. Jednostavno mi je davao obavijest koju poruku da mu pošaljem da se ne mogu javit. I non stop se pali Fejs.
- pa šta te ima tko zvat iza ponoći? Slušaj mama. Taj mobitel je savršen. Odlično se spaja na net. I sve što trebaš je bit non stop na Fejsu....može on i na Twitter, samo reci. Što se manje javljaš ljudima na mobitel, to imaš manje problema za riješavat...a to znači i manje posla i lijepo se zabavljaj.
- ali ako sam non stop na Fejsu dobit ću otkaz jer sam non stop na Fejsu
- hahahaha, ti bi prva dobila zbog toga otkaz



(mali mobitel...tako mali a tako je dobro radio)

eto...dragi moj sveti Nikola...kao što vidiš, nemam drugog načina....nego da ti napišem post i kažem da sam ove godine bila jako jako dobra.
Puno mi je tekstova bilo na naslovnici, puno smijeha i veselja sam širila okolo...je doduše da sam zadnjih 2 mjeseca malo zaostala, al to je zbog zuba vremena)
pa si mi ove godine zbog svih ovih problema koje sam imala jednostavno mogao poklonit moj dobri stari mobitel na tipke....a ako ga više ne možeš nabavit, zadovoljit ću se ako mi pošalješ i onog tipa kojem sam poklonila ovakav aparat ....vidiš kako sam dobra i nisam izbirljiva...

(sve samo da dođem do normalnog mobitela :-)

a za trud ti ostavljam jedno malo osvježenje s ljubavlju i pjesmicu....


.

....popila sam samo kavu.... ništa više.... al stvarno....


- 19:55 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>