srijeda, 19.09.2012.

...kako sam upoznala čovjeka bez dlake na mišu!.....

...sigurno se pitate tko je čovjek bez dlake na mišu? ... ma svi ga znate... to je onaj čije su slike s žutim kvadratićem u uglu...obišle zemlju...mislim Zemlju!....

...to Vam je ovaj tip . .

...zapravo je sve počelo bezazleno... jedan mi je postavio pitanje:

-zašto tvoja frizura izgleda bolje na slici na Fejsu nego uživo?
- valjda zato jer sam bila počešljana i jer me slikao profesionalac
- ali ne! Stvarno! bolja ti je frizura na Fejsu nego uživo!


...i odem ja u frizera...samo pranje i gužvanje.... kad odjednom uleti tip ..pita može li šišanje...pogleda u mene i kaže

- znamo se?
- molim?
- ti si Elyca!
- ajmeeeeee NŠ!
- moram ti reć da izgledaš 2 dana mlađe uživo nego na Fejsu!
- stvarno! To je zbog frizure?
- ma stvarno izgledaš mlađe uživo. Skoro za dva dana!
- volim te!


."..e sad stvarno...." ulijeće frizerka

Tonka: Daj NŠ ne pričaj svašta
NŠ: Pa rekao sam joj da je mlađa
Ja: stvarno mi je dao kompliment...a ne ka onaj da mi je loša frizura uživo!
Tonka: Bolje Vam je da meni smislite neki reklamni slogan za salon
NŠ: "Ako Vam je frizura u k'rcu, idite u Tonke! Bit će vam u P.Materinu!"
Tonka: ti si lud!
Ja: On je genijalac! pogledaj mi frizure? Zgužvana rukama....
Tonka: mogu ja to i znaš imaju oni novi prirodni preparati
Ja: moving lokne?
Tonka: neeeeeeeeeeeee.... ovo je hit u Zagrebu. Izgledaju prirodne loknice. A može i mini val
Ja: a kakve su moje loknice
NŠ: "tvoje su u P.Materinu!"

.

- ajde mi rađe plati kavu jer ću te inače brisat s liste frendova?
- kad me ošiša!
- mogu li pomest svaku tvoju dlaku koja padne na pod?
- možeš, al si nafrkala, znaš, ja ti nemam dlake na mišu!


...i tako sam uzela metlu u ruke i s ogromnim strahopoštovanjem pomela frizerski salon ...da gospodinu NŠ ne bi slučajno uletila koja dlaka u miša, dok je on razrađivao ideju za novu reklamu

.

...dolazim doma...a na mom zidu piše

Naprosto Elica: BLISKI SUSRETI FEJS VRSTE
- Upozna je u frizerskom salonu "Tonka"
- Prije tretmana - frizura u kurcu
- Poslin tretmana - frizura u pičku materinu

P.S. Izgleda mlađa 2 dana nego na profilnoj.

...što mislite o ovakvoj reklami?....

- 22:38 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>