četvrtak, 13.09.2012.

...trčati ili ne?....

...kava za vrijeme radnog vremena je nešto što mi ne pada na pamet....izaći na pauzu...otić na marendu... za mene je isto tako nepoznanica.... to radim jako jako rijetko...ako ostanem bez novaca odem do bankomata, ako ogladnim odem u pekaru....sve traje niti 10-ak minuta...

....vjerovali ili ne... šefica me često znala opominjat zbog toga...ušla bi u moju kancelariju i rekla:

- imaš zakonsko pravo na pauzu! Idi prošetaj do dna ulice i vrati se natrag!

....al zalud....odustala je ...

....danas mi je zazvonio mobitel i ja sam osobu zvala na kavu... nešto za mene nevjerojatno ...al ipak u blizni ureda... sjeli smo...popili kavu na štekatu...i tad sam ja ušla u lokal za platit ... došla sam do šanka, gdje je konobar (gazdin sin) pisao nešto jednom mlađem muškarcu na listu papira...

- mogu li ja platit kavu pa da odem?
- ako baš moraš!
- ma vidim da si skoncentriran, pa ako te mogu prekinit u poslu da platim...
- da si se digla sa stola i otišla, ne bi trčao za tobom
- ne bi trčao za mnom?
- ne!
- ček, jel ti to mene vrijeđaš?
- ne vrijeđam te, samo ti kažem da ne bi trčao za tobom da si se digla i otišla ća!
- hoćeš reć da sam tako stara i ružna da ne bi niti potrčao za mnom? Momak recite mi, da li me on ovo vrijeđa?


...momak je spustio glavu....gledao u šank... i pokušavao se suspregnit da me pukne od smijeha ... cijeli se zajapurio...al je podigao pogled prema meni kad sam ga oslovila... iz poštovanja!... gledao me očima punim suza....samo što ne prasne u grohotan smijeh...

- momak, molim Vas recite mu da me ne vrijeđa više!
- ok...evo 8 i 12 ...20 kn!
...kaže on i krene prema blagajni... ja izvadim novčanicu od 50 kn...a on vraća 32...

- šta je sad ovo?
- kako što je sad?
- pa 50 - 20 je 30....vraćaš mi 32 kn!
- pa dajem ti napojnicu!
- to te peče savjest jer ne bi trčao za mnom?
- ne! Toliko iznosi račun!


.

...eto do čega sam došla? ... ni konobari više neće da trče za mnom ...ako im ne platim račun ...a što je najgore od svega, ja niti ne mogu trčat :-(((


Oznake: neČu


- 16:26 - Gukni ako si faca (19) - #

<< Arhiva >>