ponedjeljak, 03.09.2012.

...ah taj šlic!....

...želimo li bit sexy? ...želimo li bit privlačne?... želimo li pobuđivati muške maštarije? ....

...za to služi moda...odjeća...obuća...šminka frizura.... muškarce je uvijek privlačilo ono skriveno što se samo nadzire

...mene za to baš i nije briga...niti se šminkam...niti češljam....robu jako jako rijetko kupujem....dosta često nosim muške majice i džempere, jer mi je udobnost uvijek na prvom mjestu, a ova današnja moda je tako uska, da mi ne pada na pamet kupit nešto takvo ...al jednoj stvari nikako ne mogu odolit ... prevelikom džemperu...prevelikom dekolteu...prevelikom šlicu (ili rasporku)... što veće...to bolje....veća mi je sloboda pokreta!

...i baš me briga što je moderno ...baš me briga dal se to nosi ili ne...takvim stvarima ne mogu odolit.....

...nisam zgodna...nisam manekenka...nemam namjeru nikog zavodit... to je jednostavno moj gušt!

...i tako prolazim jednom gradom...tražila sam poklon za frendicu...krajičkom oka primijetim suknju po mom guštu u izlogu jednog "fancy-šmancy" dućana.. čak ima i neku etiketu...ne znam koju.... Postupim po svim pravilima kupnje, a ona glase
1. sviđa mi se
2. plativa je
3. stoji mi nekako
...kupim je u roku od 2 minute... od tad je ne skidam sa sebe... pa sam je tako obukla i u uredu...kad će kolegica


. .
(strelica pokazuje gdje započima šlic na suknji)

- suknja ti ima šlic do pola guzice!
- molim?
- pa cijelo vrijeme dok juriš ja samo gledam hoće li se otvorit da ti vidim boju gaćica
- i da li se otvorila?
- nije!
- čovječe! pa kako ti se da gledat žensku pozadinu?
- pa kad me izazivaš!


...taj dan sam imala jedan ozbiljan sastanak ...i dođe jedan na njega ... a drugo dvoje javi da ne mogu doć... razgovarala sam ozbiljno s ovim što je bio...dogovorili smo se jako puno toga...i odgodili sve za par dana ...ode on... kad mi zvoni mobitel od jednog koji nije mogao doć:

- čujem da imaš šlic do pola guzice!
- to nije bila tema sastanka!
- eh Elyce moja, gori mi 100 m od kuće. Da vidiš koji je to užas. Gore auti, životinje... nikad nešto tako nisam vidio!
- treba li šta?
- ne! Nego, kako izgleda šlic do pola guzice?
- ajmeeeeeee...ispalit ću!
i poklopim

...tu večer je na Rivi svirao Davor Radolfi... dogovaramo se mi za izać van kad će jedan

- samo ako obuče suknju sa šlicem do pola guzice

... vrtila se ja na rivi ...vrtila se povremeno...slučajno...namjerno...al šlic nikako da se rastvori!


.

...da ne povjeruješ!... niti sam zgodna...niti sam mačka... oko nas je bilo lijepih cura, djevojaka, žena... al samo je jedna stvar bila važna.... hoće li se suknja rastvorit i koliko...
...jednostavno je sama pomisao da se suknja može rastvorit uzbuđivala podjednako muškarce i žene


...2-3 dana poslije dolazim kod mame u toj suknji...kad će ona veselo:

- evo je sa šlicom do pola guzice!


P.S. tek je danas jedan zlobnik...moju skupu suknju nazvao "šatorskim krilom" ... čista ljubomora



- 15:25 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>