nedjelja, 02.09.2012.

...što kad krevet postane premali?....

...kad smo bili mladi i zaljubljeni....mogli smo spavat i na klupi! ...bila nam je dovoljno "prostrana i udobna" ...al' se ta situacija s godinama mijenja...pa su nam kreveti sve veći i veći....

.

...svugdje smo znali spavat.... i na vojničkim krevetima...i na onim pravim starinskima.... 90 cm....180 cm.. nije nam bilo prevažno... važno je samo bilo dobro društvo....a o krevetu smo vodili računa samo zbog statusa.... a spavalo se na jednom kraju...dvoje ljudi ...trećina kreveta

... onda dođe brak....kupiš si francuski ležaj... 160 cm...udoban...solidan... prevelik je.... al' eto...običaj je da se ne kupuje manji... odjednom...nakon nekog vremena počnete smetat jedan drugome ...nemaš dovoljno prostora za spavanje...krevet je premali... i razvedeš se...

...nakon razvoda puno sam putovala...i nekako primijetila da su hotelski kreveti....postajali sve veći i veći.... pa su čak došli do 2 m ...i to u sobama s tzv "francuskim" ležajem.... jedno vrijeme sam se gubila u njima.... nisam znala u kojem položaju da spavam...bili su mi preogromni .... ili mi je to bilo potupno svejedno ...zavisno o društva s kojim sam bila na putu... i kakva je bila zabava ....

.

....noćas sam se naglo probudila u svom krevetu ... vrtila sam se... okretala... namještala jedan jastuk pa drugi....premal mi je...

...udoban skup... medicinski... zdrav... dovoljno velik krevet ...ne služi svrsi... raširim ruke... i uhvatim se za jedan...pa za drugi rub... okrenem na jednu stranu... na drugu...na jedan kraj...na drugi... po sredini... gdje god da stanem... krevet je jednostavno premalen!!

...ili sam samo zabrinuta?....

...Što sad?

.


- 02:09 - Gukni ako si faca (13) - #

<< Arhiva >>