nedjelja, 26.08.2012.

....povrČing.....

...iako nismo našli sponzorira ćevapa za novi ćevaping.... nismo se previše uznemirili... vjerski običaji su vjerski običaji...i ponovo smo se uputili na hodočašćenje gradelama i moru!....

...nažalost, opet je gorilo iznad Trogira...a vidila se i otvorena vatra... te kanader i helihopter kako gase...

.

...vatrogasci su jurišali...a mi smo malo iza drugog požara skrenili lijevo.... Ma meni stvarno nije jasno tko se to još vatrom igra i što to još ima izgorit... okolica Trogira je crna i spaljena zemlja...i kamenje je crno i dok prolaziš kraj njega misliš kako je gorilo!...

...došli smo na mjesto događanja...

kad god idemo na ovakva okupljanja ja ostavim status na Fejsu da sam krenila... kad će on...

- bila si na Fejsu do 15,38!
- ja sam mislila da ti nikad nisi na netu!
- ma on je uvijek na netu!
- to znači da mi je prijevoz kasnio 3 minute!
- dal ti ovo ovdje imaš wireless?
- da! Zamisli! Odjednom su ga mogli stavit!


...i nisam ni trepnila.... njih troje je već bilo na netu...njih dva preko laptopa, a on preko mobitela.... a mene se optužuje da sam non stop na netu?... ja napišem glupost i nestanem...a oni po cijele dane to čitaju :-)))

...brzinski uzmem mobitel....slikam...objavim sliku na fejsu uz komentar "tutekarec si!"

.

.....strašno...prestrašno.... sjedi do mene na terasi i surfa po netu....znači da sam jako...jako zanimljiva i interesantna :-PPPP

...nakon popijene kavice...bućnuli smo se u more...

.

- čim Feta ode na brod pojave se toplesi?
- slikaj! Moram imat slike, al ne znaš da pišem erotske postove?


...uzme on aparat i slikaje okolo ... ovo gore desno je toples za Fetu.... a naše slike nisu za javno objavljivanje :-((

- gdje se fokusira? Aha! ....stani ispred da izgleda da tebe slikajem ...malo desno...e tu...tu...

.

....savršeno...naprosto savršeno.... sad mu možemo i čitat iz dlana! ...a ova Mala je stvarno gola!...ima samo kost oko vrata!

...pala je noć... vrijeme za obrok.... donjela sam hladnu musaku od povrća pečene paprike kao prilog uz roštilj.... i uz malo manistre i sladoled za desert od toga smo napravili savršenu laganu večeru... eto... nismo upalili vatru!...

.

-dal je netko slikao večeru?
- nije! Nismo imali vremena!
- slikaj ovo...pogledaj kruzer iza otoka!
- tko će slikavat kad je tako lipo?
- a da promijenimo religiju i jedemo sve samo ne ćevape?


...i tako je...pod zvjezdanim nebom...dok je tihi vjetrić donosio osvježenje s mora... nastala nova religija...."povrČing" ....

....o Bože daj....daj da ovakav bude Raj...."




P.S. kao što ste primijetili...nigdje toplesa :-)) ...hvala na čitanju!


- 11:30 - Gukni ako si faca (12) - #

<< Arhiva >>