četvrtak, 23.08.2012.

...lice i naličje jednog bloga....

.

 

..............................,.....polusan...............................

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 3 puta.... .

...na ispruženoj jakoj muškoj ruci ležala je umjesto na jastuku....njegovi prsti su čvrsto stezali prste njene lijeve ruke... osluškivala je onu zvonku tišinu iza svakog otkucaja zvona....dok joj je u očima još bila slika njenog nagog tijela u odrazu prastarog i mutnog ogledala... čudno je da joj se svidjela slika koju je ugledala u tom popucalom ogledalu.... smješkala se dok je sobu ispunjavao zvuk njegovog pravilnog disanja....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 1 put...

...sigurno sam zaspala... prostruji joj kroz glavu....dok joj je lijeva ruka upijala toplinu njegovih prstiju.... ta ruka je kao najmekši jastuk... ne miče se....ugodno joj je i ne želi da išta poremeti taj užitak u mraku nepoznate sobe....uzdahne i utone u san....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 4 puta....

...kako ovo vrijeme prolazi u trenu? Znači još ne spavam? ...ruka se polako izvuče ispod njene glave..... ona se lijeno okrene i utone u njegovo rame.... ruka je tad čvrsto privuče sebi i zagrli ...dok je prostor još uvijek ispunjen muzikom njegovog pravilnog disanja....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 1 put...

...vruće je...rame se oznojilo...ajme probudit će se ....promisli i lagano se odmake... kako da budem blizu a da mu ne smetam?.... ...legne bočno i prebaci svoju ruku preko njegovih grudi... spavam li ja ovo ili sanjam? ...proviri kroz trepavice i omiriše svjetlost zore upotpunjenom melodijom njegovog disanja ... osmjehne se i nastavi uživat u polusnu....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 5 puta.....

....osjetila je prste kako joj nježno prelaze preko leđa... polako i nečujno treperili su na njenoj koži...mačka u njoj se rastezala .... zaustavila je dah da ne omete kretanje razigranih prstiju....da ih ne zaustavi u njihovoj namjeri...osijećala je svaki dotaknut milimetar svoje kože ....kroz poluotvorene kapke gledala je kako veselo ulazi kroz prozor, toplim tonovima ispunjen izlazak sunca ....sanjam? Ne! ....protegne se lagano...dok su joj tijelom prolazili slatki trnci, osmjeh joj ozari lice....

....život je čaroban... treba se samo prepustit snovima i budan sanjati.... ....uživat...primjećivat.... i ne skidat osmijeh s lica ...


.



.......................................odraz u zrcalu...................................................



...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 3 puta...

...smiri se....smiri....pravilno diši....1...2...1....2.... koji kreten je stavio ogledalo kraj kreveta? srećom sam na vrijeme zatvorio oči da ne moram gledat....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 1 put...

...uf.... ukočila mi se ruka... kako da je izvučem?... pa ne mogu mrdnit s njom... ako uspijem pomaknit ruku...možda mi prođu i ovi trnci?....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 4 puta...

...yes...izvukao sam je...... osjetio je kako se ona okrenila i legla mu na rame...što je prouzročilo trzaj ukočene ruke iz lakta pa ju je jednostavno poklopio preko njenih ramena....

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 1 put...

...oznojilo mi se rame, ali bar mi se ruka otkočila... da mi je odspavat samo 5 minuta ... možda sam ipak previše popio? ... valjda će ona zaspat?

...zvono na zvoniku obližnje crkve tuklo je 5 puta...

...pa ona hrče ko slonica?... odgurnit ću je na bok. Još mi samo ovo treba....sad kad je ona zaspala, ja ne mogu spavat? ...evo polako ću je rukom po leđima ...djeluje!...probudio sam je? ....ajme...:-(( :-))))))

Datum i vrijeme kreiranja bloga: 23.08.2005. (21:22)

Datum i vrijeme objave prvog posta 24.08.2005. (21:59)
Napisano 1264 posta...objavljeno 1154...izbrisano jedno 60-ak....
Preko 190.000 posjeta u zadnjih 5 godina ...i oko 77.000 komentara

....sedam mu je godina već!.....

...tko će mu kupit knjige? ....ja ne....bankrotirala sam :-))))


...i nešto za mene

- 14:50 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>