utorak, 14.08.2012.

...Kate Kapularica....

...kod posjeta Dubrovniku svi jedva čekaju da odu do Straduna ...al meni to ne znači baš nešto naročito... meni je najvažnija bila kava na Lapadu...i šetnja po Cavtatu... ipak...pogled na Grad s ceste prema Konavlima nikog ne ostavlja ravnodušnim... treći dan mog boravka sam došla do Pila....

...imale smo cilj zašto....trebalo je otić na Dubrovačke ljetne igre.... sve smo lijepo isplanirale... nećemo u gužvu ...ali prije predstave idemo 2 sata ranije...popit piće na Stradunu...nek se vidi da sam u Dubrovniku... glumit ćemo turiste...kupit meni novi šešir... i otić na predstavu....plan je bio savršen...pa smo za tu prigodu koristile taxi prijevoz da se ne moramo mučit s parkiranjem....


.
(ja sam ovaj mali narančasti komadić robe iza ovog u crnoj majici...)

...do Sv. Marije smo put našli lako....samo smo slijedili hostese koje su svojim tijelima pokazivale kuda treba ići....al smo došli poprilično teško, jer je trebalo napravit stotine skalina... tko sad nakon svega kaže da je lako kulturno uzdizanje?....pa znate li vi koja je to tjelovježba pentranja po starim kamenim stepenicama u visokim potpeticama? (srećom ih nisam obukla)

.

...ispred ulaza u dvor samostana...ljudi čekaju početak predstave...svi su došli na vrijeme ...valjda znaju da je penjanje dugotrajno....a tu je i stol stanara koji žive okolo... ljudi lijepo sjede...čakulaju i gledaju tko dolazi u njihovo carstvo... odjednom se pali i gasi svjetlo ...kao u kazalištu...

- hahahaha...ovo je znak da počima predstava
- da
- na ulici stvaraju dojam kazališta? savršeni su!


...a noćni vjetar puše...cvrčci pjevaju ili što god...a tihi glas sa strane svakog ponaosob upozorava:
- pazite skliske stepenice!

...iz prolaza ulazimo točno na binu... koja je zemljana...negdje raste trava... roba se suši...a tiramole posvuda...stari stojadin (kako li je prošao kroz vrata) ...a ispred nas gledalište... (bila bi fora da su glumci sjeli i gledali nas kako paradiramo?) ...


.

...zauzimamo mjesto...šesti red...savršena mjesta....veselim se....kad će ona...

- vidi onog tipa dole! To je prijatelj od tvog frenda Vedrana!

....sjurim se niz stepenice kad nabasam ravno na kolegicu s posla...Konavoku....

- kad god izađem van naletim na vas!
- hahahaha, a i ja kad izađem van oko mene sami Dubrovčani!
- a može bit da ste u Dubrovniku
- dobaci glas sa strane
-e moj dotore, ne može se pobić od Splićana - šapće netko doktoru ...a sve kroz smijeh i šalu

...cirkus... oko mene svugdje cirkus... kad evo hostese....stala je nasred bine...i čeka ... i tad...kao hostesa u avionu zamoli publiku da isključe mobitele i da ne slikavaju za vrijeme predstave....

...a predstava....savršena...karikature jednog ne tako davnog vremena... naša svakodnevnica ispričana realno i bez ikakvih skrupula.... smijemo se nemoći likova da pronađu ljubav...dostojanstvo....tko bi reć da se radi o 18.-om stoljeću?

...sve je glumljeno s lakoćom... glumci se prolijevaju vodom...peru kosu... piju... "čupkaju" mislim depiliraju...bikini zonu...pljucaju...obavljaju nuždu...skrivaju alkohol i novac jedan od drugoga....i svašta još...a sve ispred nas... smijeha ko u priči... scene se smjenjuju jedna za drugom....s dovoljno razmaka da uživamo u smijehu....

...radi se o 2 dana života dubrovačke obitelji s troje djece....2 kćeri i sinom.... koji pokušavaju pronać izlaz iz bijede u kojoj žive...puno piju...i non stop se svađaju i otimaju jedan od drugog...ali se ipak drže zajedno...

...jednu riječ nisam razumila...al sam zaboravila koju ...zbog smijeha i veselja u kojem sam uživala puna dva sata...bez pauze....



...nisam nikakav kritičar... niti imam namjeru to biti... al predstava je bila Naprosto Savršena... scena je bila prava... čak sam se pomalo i brinula što su sina u prvim minutama prolili vodom...pa je bio mokar cijelu predstavu... muža Luku je Kate prolila vrčinom ... svi su pili vino iz demežane... gađali se cipelama... Kate se valjala po zemlji i po pijesku .... realistični prizori i realistični ulični govor ... užitak za dušu....

...nakon zadnje scene....pljesak prekida hostesa s najavom "sad možete slobodno slikavat" .... ma koga briga.....sad plješćem

.

....ako ste u prigodi...obvezno pogledajte ....a ja se još uvijek pitam kako je ovaj auto dospio tu?


P.S. neke slike mi je ustupila kvadrica jer sam ja pljeskala i dobro se zabavljala....njene su ove dobre...a moje ove loše....hvala joj :-)


- 21:05 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>