subota, 04.08.2012.

...u Splitu hit do hita...

....kada sam zadnjih godina pisala da ne treba ić van Splita na odmor nitko me nije razumio...lani sam mjesec dana godišnjeg provela na relaciji ne udaljenijoj 300 m od moje kuće...zabavljajući se i šokirajući svoje frendove kako mogu provest godišnji u kući ...

... dok sam jučer pila svoju redovnu kavicu (uz doneseni croissant...jer nisam luda plaćat doručak po gradu na 5 min hoda od svoje kuće) ...u novinama pročitam članak s ogromnim naslovom: Split je hit-destinacija: Napokon živi cijeli dan i noć

.

....pogledam na Fejs...a tamo cili album fotografija "Godišnji???" kako radim za vrijeme godišnjeg odmora i razgovaram na mobitel :-(( ...a kako je rekla Trill...ako nije na Fejsu...nije se ni dogodilo.... ukratko ću vam prepričat ostatak dana ...i to jučerašnjeg.... Najprije smo išli na roštiljadu... i da sam išla sama...sigurno bi se izgubila.... jer ...iako 6 stoljeća živim u gradu nisam znala da postoji Bročka peškarija ...a odmah iza nje i komin za gradelavanje

.

...i dok smo gledali zalazak sunca ...i jeli meso s roštilja...pričali i zezali se.. ...

.

(uz obvezne ćevape... ) ...došlo je vrijeme na odlazak na Spli'sku rivu gdje je nastupala Zdenka Kovačićek s pjesmama od Janice Joplin....

...riva je bila prepuna...al ja sam se odma "ugurala" za prvi stol do bine
- di si bila jučer?
- gledala sam Makedonce kako plešu Oro, pa otišla doma
- šteta. Nakon Ora cijela se riva uhvatila za ruke i plesala. Nema toga tko nije ušao u kolo!
....glasio je raport od propuštenog trenutka...i dok smo tako jeli kikiriki i slušali stare i vječne hitove ....dogodi se opet nešto nevjerovatno

.

...da li glas...ili solo bubnja...ili basa.... 2 puta su upalili alarm na jednoj banci iza bine.

Svako večer su tu žive svirke...svaku večer je tu isti razglas... i nikad nisam čula taj alarm... dok je alarm svirao...nije se moglo svirat i pjevat... čekala sam da od negdje dojuri odred policije...al ne... čuvar bi ugasio alarm...i opet se nastavilo sa svirkom

...nitko se nije uzbudio...čak ni stranci... a Zdenka osim što žari svojim glasom ...pali i alarme :-)) ...ma prava žena za sva vremena

...stvarno je grad prepun...i večer prije bila je utakmica Hajduk - Inter... na Stadionu 40.000 judi a grad prepun...preko rive se nije moglo proč...večeras isto ... a zabava na svakom trgu...

Baš su mazohisti ovi naši turisti - kaže jedan moj frend - najprije se svađaju oko novca za ljetovanje, pa onda oko destinacije, pa kad se nekako dogovore, mlate se po cesti...i po najvećim vrućinama s ostalima....čekajući u redovima za cestarinu...za gorivo...za piće ...i onda sjednu s nama u kafić, popiju u našem društvu piće i pitaju nas gdje ćemo mi na ljetovanje?
- šta gdje ću na ljetovanje? pa i u Splitu sam se danas sakrila od turista....a onda sam ušla u gužvu da se zabavljam
- al nećeš se maknit iz Splita
- možda i hoću i to tamo gdje nema turista, a onda tamo gdje ih ima previše. Tako to ide


...a u međuvremenu ću šetat gradom... ujutro su klape Ispod Ure...pa Dioklecijan u podne... pa klape na Peristilu... popodne baš ne izlazim do 21 sati...a tad opet počima šušur po svim trgovima...pa koncerti na rivi i na Bačvicama.... eto... a sad jurim...tečaj je salse na Peristilu...počima u 21 sat :-)))


.

...eto sad je i službeno zabavno u Splitu...iako mi to znamo već 3 godine :-)))

P.S. bloger naspavani aranžirao je i OTPJEVAO pismu za koju se upravo glasa na Croatian music...pjesma se zove Vratit ću se.... i već ima puno glasova...al psssssst.... samo se hvalimo blog prijateljima :-))


- 20:09 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>