srijeda, 01.08.2012.

...na smušenom godišnjem od godišnjeg...

...dok radiš i pripremaš se za godišnji ...razmišljaš što ćeš sve napravit za vrijeme godišnjeg odmora...a planovi su veliki ...najprije ću odspavat do 10...pa sredit kuću...i onda ide raspašoj ... stavit ću nove zastore...obojat prozor... malko oprat zidove... mogla bi i opiturat?....skuhat ću tonu hrane...napravit neke nove kolače...pročitat knjigu.... i onda dođe godišnji.... i probudim se u 7 ujutro.... i nikako zaspat....

...to jednostavno nije fer...niti pošteno.... i dok sam se tako lijeno potezala po kući .... zovne me gđa Ministrica ...i nisam se ni okrenila ....nas dvije smo već bile na godišnjem od godišnjeg....

kako se odmorit od godišnjeg odmora? ...pa lako!.... najprije spremiš ručak dragim gostima ...s obveznim desertom!...


.

....canape pâté de foie avec dalmatinski pršut u tragovima ... i rolan bosanski apple cake od 6 kn ...serviran na francuski način

....served alla grčki stil na stoliću dnevnog boravka....da se može ležat na kauču i jest...te da se izbjegne čišćenje i serviranje stola ...

...nakon obilnog jela...vrijeme je za odlazak na ljetovanje...u npr... Biograd n/m... gdje su nas dočekali topli zagorski kanapeići na dalmatinski način i kava u kauč kafiću s totalno smušenim konobarom....koji nam je najprije očistio pepeljaru...a onda odnio čistu sa sobom....

.

nakon izležavanja na kauču shvatiš da je ljeto vrijeme za kupanje....a plaže su prepune.....

.

...pa odeš nešto prezalogajit.... ljeto je....Dalmacija.... ide se u dalmatinski fast food...

.

...i tad proradi savjest da godišnji treba provest aktivno... znači potrebne su aktivnosti... morske po mogućnosti...a tu na plaži ima svega....

.

...al najatraktivniji je ipak let padobranom.... pa slikaš jedno 200 fotki takvog leta... da se poslije frendovima možeš pohvalit da si bio na skupom i avanturističkom ljetovanju...

.

...polakše....malo više desno.... neee tako...niže....ne stane mi u aparat......al ne vidite da sam i ja smušena?....

.

....yeeeeeeeeeeeee....imam sliku!....ajmo sad radit nešto korisno.... npr...popit prirodni sok u Trogiru.... jer to treba za kompletan sportski doživljaj....

- molim Vas dva soka od iscijeđenih naranči... samo sekundu...zakačila sam se torbom
...dok se ona kačila ja probala srknit na ovu totalka smantanu slamku....a sok prska posvuda ... prodavačica gleda ...strpljivo čeka i najednom prasne u smijeh i kaže
- jedna se kači, a druga se prska! Daleko ćete :-))

...i otšle smo daleko....do Antuna....da nam da štogod pojest!


.

...bit će da je fjaka...opasno me hvata....

....vidimo se kad dođem sebi....

.

...ovako smušenu reportažu odavno niste vidili?....e pa ne mogu bolje...na godišnjem sam :-)))


- 13:13 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>