nedjelja, 22.07.2012.

...podsjetnici...

....ne volim pit tablete.... zapravo uopće ne znam kako se zovu tablete za glavobolju ili neku drugu glupu bolest....

...kad osjetim da će me počet bolit glava...ja se lijepo nafilujem kavom... a ako ne pomogne ...uvijek se nađe netko ko ima nekakvu tabletu.... (iako je to jako rijetko)

...tabletu ipak povremeno popijem...jer se uvijek sjetim pogleda jednog mladog doktora koji mi je rekao:

- ali gospođa Elyca, ovo nije vrijeme da patimo zbog bolova. Treba popit tabletu!

...na ovaj način popijem 2-3 tablete godišnje....

...ako mi doktor da tablete i kaže da se piju svako 6 ili 8 sati...e tu sam točna u sekundu... nema boljeg pacijenta od mene...(bar ne prva dva-tri dana) .... srećom u doktora nisam bila ...ne sjećam se od kada...možda 5-6 godina?....

...tablete ne volim jer je činjenica da jedno liječe...a drugo te počne bolit... i kad jednom uđeš u taj krug...onda moraš proč cijelu farmaceutsku industriju i isprobat veći dio njihove proizvodnje... a kad jednom počneš to radit...onda počneš i zaboravljat pit tablete...pa ti je svaki dan sve gore i gore....

...upadam jučer kod brata....strusim mu se na kauč... i dok smo čavrljali...on na jednom...a ja na drugom kauču.... mala upali kompjuter...a ispred nas slika...

.

.... dijete odskoči... mi pogledamo put monitora...

- šta je ovo? - upitam brata
- a to je meni bit će žena ostavila podsjetnik da ne zaboravim popit tabletu
- pa da li si je popio?
- a nisam, kad sam zaboravio
- odgovori on i nastavi ležat na kauču

...khm... ni ovo nije dobra shema... morat će nać neku drugu....jer mi brat još uvijek nije popio tabletu....

...imate li vi neki bolji način da ga podsjetimo?



- 16:35 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>