srijeda, 18.07.2012.

...tko je smjestio....

već je snimljen film "Tko je smjestio Zeki Rođeru?".... izgleda da se pripremaju materijali za snimanje filma "Tko je smjestio Elyci?"

Elyca je kriva za sve više stvari.....
- za tanku kavu u kafićima
- za mlako pivo
- za povećanu potrošnju struje
- za lošu svirku
- za prevelike vrućine
- za predugo sušno razdoblje
- za loš program na TV-u
- za prekid NET-a
- za globalno zatopljenje
- za globalno zagađenje
- za globalno zahlađenje
- .....

...kad god to čovjek najmanje očekuje...uvijek se nađe netko tko mu smjesti...

u moru ovih optužbi protiv mene....pojavila se još jedna....

- opće je poznato da udebljaš sve one koje voliš, a ja sam taman idealne težine!

... izjava me ostavila bez daha... a pogled mi pao na upaljeni TV gdje su u INmagazinu upravo govorili da su Hrvati prvi na ljestvicama po pretilosti....

...s jedne strane udebljam sve koje volim... s druge strane ih ima previše debelih.... ajme... prejaka je moja ljubav... moj altruizam već ugrožava cilu naciju? ...postajem opasna po okolinu? ...



...a yok... neće Elyca vama smjestit....da budem kriva za vaš okolotrbušni višak kilograma... ne znam tko je smjestio Zeki Rođeru....ja ću smjestit Vama!...a tko će sad ....?




- 20:31 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Arhiva >>