ponedjeljak, 09.07.2012.

....u zemlji znanja....

...još jedna od nizu floskula kojom nas svakodnevno obasipaju!

....shvatila sam ja to još odavno kad sam upisala magisterij...i imala "punu podršku svih kolega u uredu" ....koja je bila toliko deklarativna da se me obasuli poslom zaboravivši pri tom i moju fakultetsku diplomu.... bilo je to toliko prozirno i jadno od njih da mi se gadilo slušat njihove riječi hvale, kojima su me non stop obasipali, samo da ne bi slučajno posumnjala...dok provodim dane za fotokopirnim aparatom...u njihovu licemjernost....

...magistrirala nisam...ali sam tada sebi postavila prioritete... u kojima bi mi magistarska diploma Financijskog managementa samo smetala...naročito u okruženju gdje svi smatraju da su popili svu pamet ovog svijeta...dok stoje naslonjeni na šanku u kafiću...

...i moja kolegica je upisala magisterij... zapela je i ona...ali je tad stisla zube... i uz podršku obitelji i djece došla do kraja! ... Kakve su tu tek optužbe bile što se netko usudio završit magisterij.... Točno sam znala što joj se događa iako sam bila kilometrima daleko ...čak sam se malko i sukobila s ostalima zbog nje... toliko da su svi mislili da joj se ulizujem ... Kako nisam od takvih....zašutili su neko vrijeme ... a ja sam stvarno bila sretna zbog nje...nevjerovatno kako sam osjetila onu pobjedničku euforiju... znala sam koliko je to neprospavanih noći...nerviranja... truda... bolova u koljenima...nogama rukama... osjećaja nemoći ... i na kraju ...strah da se ne osramotiš ispred svoje djece ....

...lijepa vijest je da su i drugi počeli skromno pokazivat svoje oduševljenje ...tako da su zlobnici ostajali sa strane...

.. tad je došao onaj trenutak javne objave koju sam osobno dugo čekala...jer sam bila upućena u jako puno detalja... (osim što sam mirno spavala u svom krevetu dok je ona noći provodila uz kompjuter)....

Javna obrana Doktorske disertacije mr. sc. Daše Dragnić s naslovom "Modeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva" održati će se 6. srpnja 2012. godine u 12:00 h u Referentnom centru za tržište kapitala (Aneks, II. kat)

....skupili smo se mi ekipa... otišli na fakultet...kao podrška ...najprofesorici godine ... (po izboru studenata u 2011 godini) ...a bilo nas je odasvud...s ostalih fakulteta i sveučilišta...iz drugih gradova, iz Hrvatske i oni preko granice...bivši studenti.... sadašnji... njene kolege...prijateljice....

.

...više od dva sata je trajala obrana... a da jedna strana publike nije mrdnila jer su pratili s interesom i razumijevanjem ...dok druga strana nije disala...od straha da je ne savlada umor... a ona se samo ležerno smiješila... bio je to njen dan... ona je uživala u svakom trenutku ...pažljivo birajući riječi...suvereno baratajući materijom... ipak je to doktorat... gledam sad sliku s proglašenja "Najprofesorice Ekonomskog fakulteta"...lani u svibnju...i njenu za tablom za vrijeme obrane doktorske dizertacije...isti je osmjeh na licu... sretan... neopterečen....srdačan.....

.
(na slici lijevo mr.sc. Daša Dragnić.... na slici desno dr.sc. Daša Dragnić.... ili jednostavno 3 D)

... tad su potekle suze...šampanjac...smijeh..... raznih ljudi koji se međusobno nisu poznavali....al koji su svi s ponosom stavili na sebe jedan ili dva bedža... te u subotu...zajedno s bajkerima krenuli put Brača.... da proslave doktorat svoje kolegice, prijateljice... ne znam tko je sve tu bio.... ne znam kako se svi ti ljudi zovu... al svi su krenuli na piknik...a mogli su se međusobno lako ih prepoznat ...jer je svima na srcu pisalo "Dr. Daša"

.

...masovna euforija kao na nogometnoj utakmici.... sretan vrisak iz dubine srca i duše ... Victory! .... sreća posvuda...zadovoljstvo uspjehom...ponos....

...večer spada u događaje o kojima uobičajeno pišem...al ovaj put neću... nemam pojma koliko nas je bilo (40-50?)... al činjenica je da su svi željeli dignut glas... sudjelovat... i glasno se proveselit... zapjevat i zaplesat....floskulama o znanju unatoč!!!!!

.

...i dok su nedaleko na Braču ...jedni pjevali na moto party-u... na jednoj livadi u blizini ...sviralo se i pjevalo u čast znanju! ....malo tko je ovaj vikend na otoku mogao mirno spavat... i neka! ...u zemlji znanja slavilo se znanje!

. .

....možda nas je malo... al smo glasni! ...i veseli... i daleko nas se čuje


... dok sam tako razmišljala o temi za blog...na Fejsu je jedna Radio postaja objavila da prima želje... pa otipkam u komentaru: "Daša je doktorirala u petak...a subotu i nedilju smo pivali sve pisme...a najvažniju smo zaboravili..." .... nije prošlo ni par minuta... ne da su pustili pjesmu... nego su dali posvetu kao uvod u pjesmu...sve su znali o Daši,... a da im ja nisam dala prezime... znači čulo nas se! ... konačno se dobar glas čuje...nadaleko....

.

...eto...bilo je na Fejsu...bilo je na radiu... bilo je i u današnjoj Slobodnoj... sad je i na blogu... znači: službeno je:-))


- 21:12 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>