subota, 23.06.2012.

....ma 'ko to može platit?...

...onaj osjećaj kad se probudiš ujutro u cik zore, jer si usred Splita, usred Radunice čuo pijetla kako kukuriće... a Crometeo kaže da je osjećaj hladnoće 35,7 C ..... pa se triba toplo obuć....da se ne prihladiš?...

...onaj osjećaj kad pritiščeš botun na daljinskom od klime...i kad se s tebe iscidilo po litre znoja shvatiš da daljinski ne radi...pa se popneš na skale i shvatiš da postoji i botun koji se može pritisnit i rashladit prostor....

...onaj osjećaj kad te boli svaka koščića u tijelu (a i one 50 m van tijela) jer si bio cilu večer vanka...a pivalo se i plesalo i jelo i pilo na prvi dan lita ...i na Splitskom blues festivalu....

.

...onaj osjećaj kad vidiš u novinama 7 slika i 2 rečenice sa spomenutog događaja... a svirki je bilo na 10 mjesta u gradu i trajale su svih 24 sata...pa shvatiš da ničeg nije bilo... jer da je ičeg bilo bilo bi i u novinama....ili još novinar nije saznao službeni stav politike pa se ne želi zaletit i napisat da je bilo dobro ili loše....

....onaj osjećaj kad izađeš van i shvatiš da ljudi uživaju u kafiću kraj kontejnera za smeće ...i miomirisi iz otvorenih kontejnera se šire....i ti vadiš aparat...al baterija je prazna....pa ne možeš slikat ljude koji se čude sa štekata šta se tu ima za slikat...jer smrad ne ostaje na slikama...

.

...onaj osjećaj dok sjediš u kafiću...i osjećaš da ti nešto curi niz noge...i tad shvatiš da ti je cila haljina jednostavno mokra od znoja.... i tad uleti moj brat sa svojim grintanjem

-a ko ti je kriv kad si došla u snobvski kafić u kojem je riknila klima...al gospođa želi bit viđena pa ju nije briga što klima ne radi!
- nisam ja došla u snobovski kafić već ti!
- a zašto se dolazi u ovaj kafić? Samo zato ako želiš da te vide!
- ja sam pozvana u ovaj kafić.
- je pozvana si preko Fejsa
- nisam nego sam prolazila preko Pjace i konobarica je izjurila van i derala se na mene da uđem
- puala koja preženca. Gospođu su zvali u snobovski kafić da uđe...koja si ti faca... ti si posvoduša de lux!


...onaj osjećaj kad pišeš ovaj tekst...a Crometeo i dalje kaže da je osjećaj hladnoće 37,5 C, a osjećaj topline 36 C ...pa ne znaš dal da se obućeš ili svućeš.... a u novinama udarni naslov "Antea Kodžoman pokazala međunožje, Fani Stipković mazila se s Ivom Jerković...."

...ma 'ko to može platit? ....



...dobro jutro Dalmacijo, nisam spava
cilu noć sam bančija, sad me boli glava

...evala Vam judi moji....


- 14:14 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>