subota, 19.05.2012.

....tiramola...

već sam pisala... i već je puno njih pisalo o tiramolama koje spajaju kuće posvuda po Dalmaciji...

...ova slika iz centra Splita svima je jako poznata....


...one su jako zgodne jer se na njima roba brzo suši.....
...one su jako nezgodne kad zapuše....pa se sve zapetlja...roba se iskida.... a nezgodne su i zato jer svi susjedi vide koje rublje nosite....

.

..šta su dalmatinske kale bez tiramola???.... ma ništa!...
već smo se na njih navikli...
više niti ne primjećujemo mirise omekšivaća koji se stavlja u rublje kao "zaštitni znak tiramole"

..i dok sam se tako šetala kalama po Komiži.... odjednom nešto zasmrdi... ja sam gost i pravim se da je sve ok....al smrdi.... kad na ulici dvi prodavačice ulaze jedna drugoj u dućan
- što to pereš?
- ništa!
- ma smrdi li kod tebe?
- ja sam mislila da smrdi kod tebe!
- a da to nije Tone opet....
- gospođe, smrdi dole ona tiramola
ubacujem ja...i mislim se.... joj kako bi ja tu tiramolu ukrala

.

...znate li itko zašto se kod nas ne može normalno kupit sušena hobotnica.... sušeni švoji.... ili bilo koja druga riba....a svi imamo naviku kupovat sušeni bakalar?



...a malo dalje pristojno sušenje....uopće nije zanimljivo....

.

...znate kako se kod nas kaže za nekog bezveznjaka? ...."nit smrdi, nit miriše!" ...e takva je ova druga ...očito skupa...tiramola...



- 15:15 - Gukni ako si faca (3) - #

<< Arhiva >>