utorak, 08.05.2012.

...ma nisam odatle!....

...što napravit kad se nađete u nepoznatom gradu...u susjednoj zemlji....a mrak već počeo padat...iako nije kasna ura.... iako postoje znakovi na cesti....radovi su....sve je prekopano... a dva puta se vrtiš istim cestama tražeći hotel ....a sve nekako u mraku...i nigdje vidljivih reklama?

...pa zapitaš se u koji to hotel ideš? Kakva je to rupa? ...zastaneš na cesti kad ugledaš dva policajca i priupitaš:
- molim Vas gdje je hotel XY?
- al vi niste odavde?
- pa i nismo baš i tražimo hotel "XY"
- ajoj, kako ćemo Vam sad objasnit kad je sve prekopano?
- pa pokažite nam bar gdje je.
- kakav je to policajac koji kad ga pitaš gdje je nešto, odgovara sa "al nisi odavde?
- sretna što imam temu za grintanje odmah ulijećem s komentarima

...i pokažu oni...nađemo mi hotel... shvatimo da smo prošli kraj njega već 3 puta.... zastanemo ispred zatamljene zgrade ne znajući daj da se vratimo kući...ili da zakoračimo.... al ipak... otvorimo vrata i kao da smo ušli u drugi svijet.... s nepovjerenjem odlazimo na recepciju uzimamo ključeve ... i kad sam otvorila vrata od sobe...iz mene je spontano izašao uzdah oduševljenja...."Wooooow" koja soba...

...budim se ujutro ....pjev ptičica....osmjeh na usnama... savršen doručak...odem u skitnju... u prolazu ugledam "Jazz bar"... e to je mjesto za mene....sjednem na štekat...na mjesto gdje sunce sija...i gdje se dobro čuje muzika.. razmišljajući kako ću produvanit koji...i gledat lica ljudi koja prolaze... lijep je to sport ako nikog ne znaš... po licima sve vidiš...i gdje si...i kako je tu.... kad evo konobarice...tad se sjetim da sam preko granice

- ajme izvinite, primate li eure?
- al vi niste odavde?
- nisam! Popila bi kavu ako je moguće, al imam samo Eure.
- može u Eure!
- hoće li bit dosta 1?
- ne primamo sitne Eure!
- a ako Vam dam u novčanici, kako ćete mi onda vratit?
- pa u našem novcu.
- vratit ćete mi 49,6 € u Vašem novcu? Šta ću ja s tim? Godinu dana pit kavu?
- a vi ajdete na most promijenit novac
- na most?

...i pogledam ja put mosta kad tamo dva švercera s ogromnim plikom novčanica u rukama...podsjetili su me na Most u Splitu gdje su isto tako mijenjali ondašnje marke i varali ljude... dignem se sa stola i odem....kad zvoni mobitel...i gđa Mala iz Grada sazna za moj problem bez kave ...i umre od smija... ispred mene prekrasan hotel sa Splitskom bankom.... kvraguc... nemam pojma šta mi je s računom u toj banci...ali...u hotelu slastičarna....HA????

uđem u hotel...naručim cigarete, kavu i sok ...konobar donese...a ja kao prava lafica izvadim American :-)))



...uhhhh....konačno kavaaaaaa..... popila je...ne baš nabrzaka.... nisam računala na činjenicu da je hotel malo skuplji pa da su cigarete servirane u maniru Hotela s malo više zvjezdica....al nema veze...otvorene kutije duvana ne smetaju previše... opet odem ja van... sad ciljano tražeći svoju banku koju ne mogu pronać....kad zvoni mobitel...i gđa Mala iz Grada zabrinuto pita dal sam popila kavu ili da očekuje međunarodni incident.... uđem u jednu banku gdje nije bilo nikog....dođem na šalter i mladoj službenici kažem:

- molim vas pomozite. Imam Eure, imam kartice, treba mi novac za kavu. Da li se to može nekako sredit?
- al vi niste odavde?
- al ne vidite da sam iz Splita?
- a znate li za Posranu?
- Posrašta?
- Posrana negdje kraj Splita? Znate imam malo dijete i gledala sam tamo da idem na more.
- AAAAA Podstrana! To Vam je dobro za dijete, a blizu je i Stobreč sa pješčanom plažom...ili idite u Split na Bačvice
- a da ja Vama promijenim 10 €, a ostatak vratim u €urima?
- da li bi bili tako ljubazni?
- kako ne.

...da ona meni 10 € u domaćoj valuti...ostatak mi vrati u €urićima...i ja sretno otrčim do šoping centra...kupim kćeri maramu i još neke sitnice i zadovoljno sjednem u kafić ...sad bi već svoju kavicu s ljubavlju i sokić....

- čiji Vam je šlag što ga stavljate u kavu?
- al vi niste odavde?
- ne, nisam i donesite mi običnu kavu i neki sok . Samo sekundu da vidim imam dovoljno novaca u novčaniku
- imate ne brinite!
- odgovori on ne računajući na činjenicu da sitniš u koji sam gledala, su sve €uri i kune

....donese momak....i kao pristojan konobar stranoj gošći ide ulit sok u čašu i prolije po stolu u blizini mobitela...
- ajme prolio sam Vam mobitel
- ne na mobitel. Ovo mi je drugi od Nove godine
- provjerite dal radi
- ma radi ne brini!
- ajme meni što sam napravio.
- ma nisi ništa




...prijala je kava...prijala....sve takva i bez šlaga ...a normalno kad je sve "domaće"...Frankova kava...šećer....Orangina i Capy sok ...a ja ipak nisam odatle...

Kad se nađeš preko granice trebalo bi poštovat valutu zemlje u kojoj jesi. Znam to...i kajem se... navikli smo se da kad dođemo u Bosnu sve plaćamo sitnim €urima i riješen problem ... i zato je ovo moje mijenjanje novaca meni osobno bilo zabavno ....ali zašto su me svi pitali "Al niste odavde?" ... ako pitam za ulicu...hotel...kafić...lovu.... valjda to znači da nisam?

...ili toliko izgledam njihova da su se svi čudili da postavljam takva pitanja?



- 22:22 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>