utorak, 01.05.2012.

...matiranje na kiši....

Šah je logična igra ...za one koje vole razmišljat logično...i gdje ništa nema veze sa srećom, već isključivo sve ovisi o vještini igrača i dobroj procjeni protivnika...

...nikad mi nije bilo jasno zašto je šah sport... i tada sam u daljini ugledala njih....kako šetaju i jure po šahovskom terenu.... i puno toga mi je odmah postalo jasnije....



....publika je sjedila okolo ...a njih dvoje...nasred šahovskog terena... je razmišljalo...



...i tad je jedan od njih naglo ušao u teren i počeo pomicat figure.... kiša hoće pa neće past....al nitko se na to ne osvrće....svi gledaju na šahovski teren....



- smim li slikat?
- a ko ti brani?
- pa mislim da je ovo ozbiljna situacija i ne bi htjela smetat!
- ma ne smetaš. Sid'tu i snimaj.
- a da li šapćete?
- a mi onako samo komentiramo sebi u bradu, a oni ako čuju...nismo mi krivi...


...a na terenu je situacija ozbiljna...i već se igra brzopotezni lov na kraljicu, lovce ....

.

....crni napreduje...i pobjeđuje....al' tad sam i ja zaboravila na aparat u ruci...već sam se uživila u igru.... definitivno sportsku igru...koja zaslužuje bit na sportskim terenima ....


.

(tekst broj 1111 :-))


- 13:13 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>