ponedjeljak, 19.03.2012.

dal' je zalud umro Luka Ritz?

Naši mladi se još uvijek mlate iz dosade! ... i ne radi se o nogomentnim razbijačima.... osobno imam osjećaj da se radi o onima duge kose ...i onih kratke i izbrijane glave

...dovoljno je da si muško i da imaš dugu kosu da postaneš meta....

nema tome dugo...jednog momka su mlatili usred grada ...momak je pokušao pronać spas i ušao je u školu....gdje su ga nastavili tuć i gdje je preminuo....
nema tome mjeec dana kolegica je pričala kako joj je sin (dugokos) s još 3 prijatelja čekao djevojku... opkolila ih je grupa momaka...stala im skidat naočale... srećom je jedan nazvao policiju i sjurili su se specijalci da ih zaštite
...ali Split je u zemlji poznat kao grad slučaj ...pa je i normalno da specijalci spašavaju momke pobjednike na raznim državnim takmičenjima...koji su mirni, tihi, povućeni....ali im duge kose na glavi zovu huligane "Mlati me, jer ja se i tako ne znam branit"

Nemate pojma koliko je mama bila zahvalna policiji što je tako reagirala
Nemate pojma koliko je na mene djelovala umirujuće činjenica da su specijalci došli za manje od par minuta i zaštitila djecu
Nemate pojma koliko smo im bili zahvalni na osjećaju sigurnosti da su spremni zaštitit našu djecu.

...i tad u subotu osvane status na Fejsu....

Ne, ne događa se to samo drugima....Moj sin i dvojica njegovih prijatelja (sva trojica iz Dalmacije) sinoć su u Zagrebu, na povratku doma s koncerta, brutalno pretučeni. Jedan je prošao s lakšim ozljedama i sada je kući, drugi čeka operaciju sa slomljenom ključnom kosti, a moj ima potres mozga i šancov i leži u bolnici.
Sviđa mi se Ne sviđa mi se · · subota u 15:04 ·


...policija nije obaviještena.... od petka noći napravljen je momku samo ultrazvuk ... leži (...u bolnici...brišemo kojoj).

ponedjeljak je... možda mu je jutros bolje...možda i nije...možda ga je netko do sad pogledao i dobro pregledao...

jer sad se nije radilo o dugokosim momcima koji su se svojim izgledom izdvajali iz gomile
sad se nije radilo o nogometnoj utakmici i otvorenim sukobima navijača
sad se radilo o trojici pristojnih momaka (iz Dalmacije) na koncertu u Zagrebu

...nemam pojma što reći...ni što napisat pa samo citiram šokiranu majku koja mi je sinoć nemoćno rekla "Zalud je umro Luka Ritz?"

P.S. Hvala blog.hr što postoji! Izbrisala sam adresu bolnice i mjesto u kojoj je momak, jer je očito imalo odjeka.... tema ostaje jer problem ostaje, a najstrašnije od svega je da se treba dignit frka za napravit nešto

Hvala svima na lajkanju i sheranju....


- 08:23 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>