četvrtak, 15.03.2012.

...otelo me...

...zvoni mobitel:

- ejjjj....evo dolazim do Splita. Zvao me on.
- zašto?
- pa da idemo skupa u školu!
- a što ćeš poslije toga?
- moram nać neke reflektore.
- a kad je kava sa mnom?
- pa kad god stigneš!


...zvoni mobitel:
- alooo...carice.... zvao sam ga da dođe u školu!
- pa ti nisi normalan: Nije ti palo na pamet da tip mora satima vozit zbog gluposti?
- ajme. To mi nije palo na pamet.
- ma nema veze. Popit će kavu sa mnom.
- a ja?
- ti si kažnjen!


....zvoni mobitel:
- di si?
- čekam bus za otić kući.
- ne idi nigdje dolazim po tebe, pa idemo na kavu.


...zvoni mobitel:
- ja sam tu poviše a di si ti? Ne vidim te.
- tu sam na stanici:
- je vidim te Carice. Ajde upadaj.


...stane auto ispred mene...a ja uđem...

...zvoni mobitel:
- gledam te kako si ušla u njegovo auto.
- a di si ti?
- evo tu iza!
- ajde reci di ćemo na kavu i dolazimo


...eto tako je izgledao razgovor s dva kuhara.Sve se dogodilo u manje od 20 min. I nađemo se tako svo troje na kavi.... kad će onaj koji me zvao s "carice" kaže konobaru:

- donesite joj 5 kava! PET kava s ljubavlju!
- hoćeš da me strefi srce?
- ma ne može tebe srce kad si u mojoj blizini.
- ma di će carica od srca nastradat?
- je sve dok ne sjedne u moj auto a on se automatski zaključava
- ajmo...popit tu kavu i idem kući. Još nisam skuhala ručak.
- ručak? Pa kad ti jedeš?
- nikad kad se družim s kuharima. Pa radim do 15, kad ću ručat? Oko 16!
- ajde vozim te doma.
- možeš me zaključavat koliko voliš. I tako me automehaničari hrane!

.



- 15:33 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>