nedjelja, 11.03.2012.

...klimaks?...

...negdje oko 14 sati priupitam kćer dal bi jela...

- joj nemoj me mama...
- što ti se dogodilo?
- ma bila sam s jednom ženskom u klimaksu. Nije mi nidočega.

...ja zašutim....suosjećajno... dijete treba vremena da dođe sebi ...al tad mi sine da sam možda i ja jedna od tih ...pa tiho priupitam

- a koliko ima godina?
- tko?
- pa ta žena u klimaksu?
- da ne povjeruješ. Mlađa je od tebe.
- mlađa?

....sad sam se već zabrinila za sebe... što li dijete misli o meni, ako je ovakva nakon razgovora s mlađom od mene...

- pa da. Mlađa je, al za razliku od tebe koja imaš život, ona ga nema

...e sad sam odahnila jer očito nisam u klimaksu...a ona je nastavila...
- ...ti bar imaš život, ako se životom računa preko 350 frendova na Fejsu i povremeni izlasci vani....

...tu sam je prekinila.... jer nisam željela dalje znati što misli o svojoj mami....

kvraguc i dječja iskrenost!!!!

...posli ...uz kavu.... kažem ja....

- neki tip '74 godište traži da mu budem frend.
- jel' zgodan?
- ma je, al' '74-o?
- pogledaj mu status i ako je slobodan, PRIHVATI!
- neČu! Ne prihvaćam nepoznate mulce!!!!! Pa da me posli njegove cure vataju okolo
.


.

...i tad stigne SMS "Bobići u Splitu?" ....ala lipog SMS-a.... em kava na suncu....em bobići.... al zazvoni i mobitel...

...ne može pričekat po sata da se maloj skuva blitva*????....NE MOŽE pričekat???? cry babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ... nije vrime za povremene izlaske :-((((

...i sad se pitam zbog čega...i tko je kriv za to moje stanje? .... pa očito ja! da sam dicu natirala da ručaju u 14 sati...bez obzira na njihove probleme... u 16 bi pila kavu na rivi i imala bi život ...stalno i kontinuirano...a ne samo povremeno....

...i kako onda da žene ne budu u klimaksu?


- 12:41 - Gukni ako si faca (7) - #

<< Arhiva >>