utorak, 06.03.2012.


..eto...dogodilo se...

ne da mi se pisat....

a i ono što sam napisala mi se ne da objavljivat

uza sve to...imamo perverzne sexističke ispade božjeg čovjeka iz dijaspore...

zbog kojeg svako jutro kažem "O daj Bože da ima Boga!"




...i dok se on ne umori...ja se idem malo zabavljat...
pa korizma je...vrijeme je od zabave :-))))

..............................................................

R.I.P
Oliver Mandić
Split, 1958-2012


Bio je dugogodišnji član grupe 'Stijene', grupe 'Stil', 'Music Forever' i još mnogih glazbenih projekata kroz desetljeća svoga rada.

Poslednjih godina osim bubnja proširio je svoj rad na udaraljke općenito, te bio timpanist orkestra HNK Split.



Poštujući želju da se svatko od nas oprosti od njega na svoj način...osobno sam to napravila sliušajući Zoricu Kondžu u disco clubu O'Hara koja mu je posvetila pjesmu na kojoj je i sam svirao




(tako dobru izvedbu ove pjesme u životu nisam čula)


(Oliver je u mornarskoj majici)

P.S. da ne bi bilo nesporazuma, Oliver je preminio u nedilju navečer, 26.2.2012. ali meni prvi put u životu nije palo na pamet da bi trebalo nešto napisat...
bio je tih, samozatajan, skroman, fin, učtiv, nenametljiv ...pa smo svi ostali bez teksta...umjesto da gromoglasno viknemo njegovo ime, jer je on svojim životom i radom to zaslužio...


kako ne možemo spriječit napade određenih ....a očito ih ne može zaustavit ni blog.hr ...stavljam ovo o Oliveru...o Velikom Oliveru .... pa nek stoji....


(nema komentiranja)

- 08:46 - Gukni ako si faca (0) - #

<< Arhiva >>