nedjelja, 05.02.2012.

....otkopavanje....3. snježni dan....

...je ...je....svi smo poludili...postali smo ka mala dica.... 2 splitska portala stalno objavljuju slike odasvud... splitski maestro crta pizdarije u svojim albumima koji obilaze svijet...al recite pravo... otić na snijeg... platit put... platit hotel... šta bi sve to radili kad nam je to sve isprid kuće?....
- alo di ćeš?
- idem se malko proskijat po rivi
- a di ćeš ti?
- ja ću bacit na picigin...
- idem do bankomata....
- a ja idem u Ćakule na kavu.


.
(slika lijevo foto by Kavana Ćakula.... slika desno photo by Grad Split)

....moji fredovi sa sjevera nikako da me razumiju.... što više snijega...to smo svi luđi i luđi.... i njima nikako nije jasno čemu toliko veselja i smijeha... čak smatraju da su redikuli dočekali svojih 5 min slave ...
svi osim najdraže blogerice Trill koja je rekla: "Ovi moji splićani, a i drugi morski ljudi, čim više snijega, oni se više skidaju. Skoro da nema slike bez golača ili polugolača :)"

...pa nismo mi stvoreni za zimske uvjete.... kupovina zimske robe je preskupa i bespotrebna...al vani i nije zima ....osim ako ne puše.....

...i tad su se javili pametnjakovići koji bi glumili gazde da ne bi morali ništa radit.... i pozivaju na mobilizaciju (još i vojsku da plaćamo???) za sve ovo počistit.... Kome pametnom pada na pamet da se čisti? zašto? Konačno došlo malo snijega do nas i sad bi to trebalo bacit u smeće i platit skupo skijanje u Madona di Bačvice ili u Vale di Riva? ... doduše treba malo očistit....a ima i onih koji to ne mogu...pa zbog toga ne treba vojsku zvat....

.

.... u mojoj ulici ima jedna susjeda koju nisam 2 dana čula.... gledam kroz prozor...zovem...al se ona ne javlja.... počelo je ledit...i očito je da je odnio vrag šalu.... al mi lopata nemamo...al zato imamo metle...čekiče....škovacere.... i svašta još.... i započne otkopavanje...najprije dvora...a onda mlaćenje čekičima po ulici,....(frižider je u ova 2 dana sišao s prvog kata da manje trošimo struje)

.

...poslije čekića sve ide lako... metlom i škovacerom......dok ona ne pukne....

.

...izašli su i susidi.... vriska ...graja....cika....smijeh.... i u po ure zabave... sve se sredilo... a gospođa Vesna je dobila kruh....(na njenu žalost, ja sam ga pekla...al život nije savršen)

.

...je Trill...imam čizme...ljetnje rebatinke i majicu na kojoj piše "blues i jazz festival" ... al me nije imao tko slikat....

...i zar je zbog ovog trebalo vojsku zvat? ...ipak... kad već muški to rade...onda ja samohrana majka zovem avijaciju...jer će mi ovaj snijeg s krova past u dvor...a ovdje je bogme veki nanos... skoro 45 cm

.

...ipak nije sve tako lijepo kao što izgleda... najprije je nestalo mrkve (potrošili ih na snjegoviće)... pa kapule....a sad mi nestalo i plina.... ne želim izazivat vraga... popodne se očekuje novi snijeg... a do tada uživajmo i kuhajmo Pingvine po Šiškovim recepturama (kad nestane pingvina...prelazimo na tuljane.... on je sve već osmislio)

.

...tko je to rekao da je palo samo 15 cm snijega u Splitu? ...pa led 3 dana poslije je debel skoro 10?... i gle...konačno sam imala pravu pravcatu zimnicu :-PPP

P.S. Idila je možda gotova :-(( ... Šefica iz Zagreba mi je poručila da će me umlatit ako odem na bolovanje...a danas došao SMS iz Splita "Dragi djelatnici, podsjećam Vas da je sutra normalni radni dan. Vaša Tajnica" :-((((

....groznooooo ... svi ste ljubomorni na one koji uživaju :-((((


- 17:03 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>