utorak, 13.12.2011.

...nisam grintala.... nevjerovatno!!!!....

....nakon objavljenih fotografija na Fejsu u mom albumu "Savršen vikend...unatoč kvara na kafeaparatu"... počeli su se redati statusi mojih frendova:

"Danas sam napunjenih baterija...nakon savršenog vikenda...unatoč kvaru kafeaparata :-)"
- ma tko je to uopće primijetio (mislim na kafeaparat) :-)))
- samo ona koja nije ništa grintala cijeli vikend
- hahaha... baš.... al dobro, primijetila je, al nije grintala :-)))

... neki od vas će se sjetiti mojih konobinga.... e pa bio je ovo još jedan konobing u nizu.... a započeo je mojim dolaskom u mali hotel u Tučepima... gdje je dio društva već stajao za šankom i probavao domaće aperitive

- mogu dobit kavu?
- može!
- kaže tip i počne motat oko kafeaparata...ode u kuhinju...vrati se jedna ženska...i ona mota oko kafeaparata...ja sve to primječujem...al ne komentiram nego se obračam frendu

- koji je kreten u Dubrovniku izabrao hotel
- pa hotel je stvarno de lux kategorije. Šta je tebi?
- da. Imaš pravo. Nikad u životu nisam vidila krevet iz komada 2 x 2 m, al hotel je bio horor. I ne samo da je bio nego svi u Dubrovniku to znaju.
- ma zezaš me? Osim što su nas zeznili za cijenu vina...brate bilo je preskupo...a nismo se tako dogovorili
- i nije bilo ni jednog konobara koji je znao otvorit tu preskupu bocu! Znaš li ti da mi je prijateljica rekla da taj hotel nije na "mom nivou" i da ću bit nezadovoljna? Kad sam ušla u sobu ostala sam u šoku kako je dobra soba i koji sam ja to mustra kad ću bit nezadovoljna sa tako luksuznom sobom? I još me ona čekala da me odvede doma kad pobjegnem iz hotela!! Stvarno sam promislila da sam grintavac i po!

....već ih je bilo troje oko kafeaparata....slušali su i petljali oko njega...pa sam došla do jednog i pitala

- u čemu je problem? Aparat je bio izgašen?
- ma upaljen je non stop, ali kako se nije upotrebljavao pojavio se kamenac
- ma nije problem. Kad budete kuhali tursku kafu, ostavite i meni jednu. nema veze ako se i ohladi. - rekla sam s osmjehom i otišla u svoju sobu.
Malo mi je zapela elektronska brava i oni su odmah došli otvorit mi vrata...
...ljudi moji...mali hotelčić....20 soba maksimalno...ima 2 kata i brzi lift!
a sobe... poslije sam saznala da su uređene prije 12 godina izgledaju ovako

.

...nažalost nisam slikala baš cijelu sobu s TV-om...barom...stolićem...foteljom.... bajadera na svakom kantunalu... ogromno kupatilo s kadom ...osim toga bila sam u teretani... bazen (ne prevelik al dovoljno dubok s jacuzzijem i morskom strujom... sauna...kožne fotelje za masažu.... koncertni pjanino, biljar sala....) ....nisam imala ništa za teretanu...pa sam se jednostavno svukla...obukla majicu kratkih rukava (predviđenu za spavanje) i tako...khm...ne baš ...polugola... vježbala :-PPP

...prošlo je tu par sati...baš nabrzaka...i odvedoše nas u konobu....jer kakav je to konobing bez konobe??? ... a kad tamo... ludilo pogled s Biokova na Makarsku rivijeru pružao se s terase konobe koja je u svakom svom djeliću bila ukrašena cvijećem, svijećama i mandarinama....

.

...svaki detalj bio je napravljen s ljubavlju.... čak i vinski podrum je bio tu...a ja sam ga guštala gledat s vanjske strane.... kažu "ako imaš vadičep da otvoriš bocu i slamku da možeš pit s ove strane, onda pij!"



- kako si ih uspjela nagovorit da otvore hotel za nas?
- nisam nikog nagovarala. Kako znaš da je samo za nas?
- pa nas 10 u hotelu poslužuju njih 7!
- di si ih izbrojila? Ja vidila troje.
- ima jedna žena svako 20 min provjerava kupatila u teretani i bazenu ...nečujno i tiho...pa tu je jedna gđa što sam je srela u liftu, ona u čizmama što je već 2-3 puta izašla van kao da nešto organizira i kuhar!
- sve si primjetila?
- zapravo sam primjetila kako su diskretni i nečujni!


...večera je bila odlična... predjelo stvarno osvježavajuće i originalno.... pa mi ne bi bilo teško ni da su mi samo predjelo 3 puta servirali tijekom večeri... nitko nam nije smetao... pa smo jeli...pjevali...plesali...i smijali se do besvjesti.... tek bi povremeno netko od njih ušao...pogledao što nedostaje i izašao van... ma ljudi moji...čak je i kruh bio savršen!

...i sad Vas zanima gdje sam bila? bila sam tu.... u ovom hotelčiću... i koliko god nitko nije primjetio sve one što nas poslužuju ...svi su primjetili jednu naranču na ulazu....al baš svi istu.... muški valjda znaju zašto...kažu da je taman!...

.

...eto...nisam grintala....zašto? jer hotel stvarno ne čini zgrada nego ljudi!

.

Kako znaš da si bio na dobrom vikendu? Osim osmjeha koji se povremeno pojavi na tvom licu, i vaga pokaže da imaš 1,7 kg manje ....a uredno si cijelo vrijeme dobro jeo i zabavljao se..:-)


- 20:27 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>