subota, 12.11.2011.

... a e ...

...znam...ne da mi se pisat...ne da mi se ni čitat... ne da mi se ništa.... samo igram remi i slažem pasijanse i to mi je super....

...a i djeca su navečer doma....iako baš tu večer nisam trebala bit doma... u Splitu je te večeri bio show "Lijepom našom" ...al to sam odbila ić ...još prošli tjedan...

...ipak u srijedu...negdje iza 19 sati zvoni mobitel:
-da li bi išla na glazbeno scenski spektakl na Gripama?
- kad?
- sad!
- ajme...nemoj na Gripama!
- ma daj mama, Antonijina mama bi rado išla, al nema s kim.
- pa šta nije prije zvala sad mi se ne da oblačit, a i bar po sata mi treba da se popnem do Gripa!
...ajme koja laž...bila sam vani, na pola puta do Gripa...trebalo mi je 5 min ...al baš mi se nije dalo... i prekinem ja vezu...kad se sjetim i nazovem

- dal ti to mene šalješ na koncert Jelene i Gori borovina?
- hahahahaahahahahaha
- o tome pričamo?
- hahahaahahahhahaha
- ovo ću ti oduzest od nasljedstva!
- ma daj Jelena, Bulić i Tompson su odustali od nastupa
- to nije opravdanje! Imala si skrivenu namjeru!


...navečer...čitam blogove... @pop zaljubljeno gleda u pumparice ...puka je totalka...a meni još nije do pumparica...nek drugi stare...ja neČu.... pustim se blogova i fejsa... kćer i ja igramo remi.... kad odjednom ja kažem:
- upisala sam se na tečaj bridgea
...ona se digne...dođe mi iza leđa...stavi mi ruku na rame...i unese mi se u lice:
- i da li se osjećaš staro?
- ???
- pa bridge se igra u staračkim domovima
- ma dat ću ti ja!


...idem stavit sušit robu...pa ću se pripremit za bridge....

.

...razočarana izbornim listama odustajem od politike.... i od političkih postova... ipak nije još vrijeme da se dam u politiku.... dok god na meni pumparica nema ....

...a sad odoh .... >>>--------------wruuuuuuuummmmm



..."Sa svakim srdačno, s nikim iskreno"....

- 14:26 - Gukni ako si faca (1) - #

<< Arhiva >>