utorak, 08.11.2011.

...pločice guru....

...cila sam smantana.... inšempjana... hodam ulicom s nosom u oblacima...ne vidim stare frendove ... sorry Brode
... zapravo ne vidim ništa oko sebe....samo uživam hodajući cestom... s ciljom ili bez njega..svejedno je...

...ali stvar se otela kontroli...

najprije sam išla kod mame samlit mandarine... i skup robot je to trebao napravit za tili čas......operemo ih dobro...gledam ja u to čudo od miksera...gleda on mene...

- tata, dal ovo sjecka francusku salatu?
- ne znam!
- može, ali meni to ne bi na pamet palo napravit
- ulijeće mama ...i nas dvi pokušavamo složit...al robotić nikako da se upali... i dolazi muška ruka kuće da pomogne
- ma ja vas ne razumijem, drugi put kad kupujete skupi aparat, trebaju vam...
- ma tu su uputstva, gledali smo kako se radi, al je davno to bilo
- ma trebaju Vam dat 2 roba uz njega
- ma daj sve je stvar logike...


...i upalimo ga mi...(kad smo se sjetili da treba bit spojen u struju).... kad počne prskat na sve strane ... pogledam ja i slikam... te objavim oglas:
"Dekoriram kuhinjske pločice po kućama...na licu mjesta...obratite mi se s nepovjerenjem!"...

.

...dobijemo manje od 2 dcl soka i 1,7 kg ove kaše.... znači od 2-3 kg mandarina je skupi aparatić izvukao 2 dcl.... skup neki sok! ... al ja volim skupe stvari pa je to normalno...

...i dok olako "dekoriram" zidne ploćice u susjedstvu...kući sređujem podne pločice...tako da ...osim što mi ispadaju stvari okolo... malo zaboravim da mi utor na kalupu nije dovoljno dubok za skupit sav sok od pečenih jabuka... pa se sve to lije i slijeva niz elemente i po podu... toliki je moj stvaralački nagon ...da čak i pas bježi (al u rikvrecu) iz kuhinje.... hahahahaha...baš su smišni kad idu u rikverc

.

....i tako sam "promijenila izgled" podnih pločica ...pa idem dalje štogod pametnog radit

...stavit sušit robu je potpuno bezopasan posao??? ... to vi samo mislite!

Moja tiramola je na trećem katu... i uobičajeno je da mi padaju štipalice posvuda po dvoru i na ulici kad stavjam sušit robu.... toliko je to uobičajeno...da mi i brat dijete u kući smjesti u kolica... a onda tek... brzinski izvede dite iz kuće...da je ne pogodim...

...s tom tiramolom ima još problema...kako je visoko...vjetar zavrti robu...pa se sve zapetlja i zagropa ...a kad dovoljno dugo vjetar mlati ručnicima... tad popucaju štipalice i sve odleti... kvraguc...negdje u susjedstvo....

.

...a neodgovorni susjedi svugdi ostavljaju pitare...i tako dekoriram ja i vanjske pločice....

...zabrinila sam se da postajem opasna za okolinu...a naročito za pločice svih vrsta...postajem neki novi tajfun...pijavica... elementarna nepogoda?...ma yok....samo sam postala pločice guru!



...ma baš mi je lipo.... a umjetnički dojam pločica je savršen....

...a vi...ako me slučajno negdje sretnete ili me mlatnite da Vas primjetim.... ili bježite što dalje....jer ne odgovaram za ništa oko sebe... ja sam prirodno omameljna... nisam pijana...ništa nisam popila...u umjetničkom sam zanosu... baš u ritmu... molaj molaj molaj me.... valjam se u barilu...ka mulac u maštilu.... lipo je bit...i traaaaas




- 17:45 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>