ponedjeljak, 24.10.2011.

...rodeo po Splitu....

...trebala je to bit jedna uobičajna subota

...subota u kojoj sam imala najavu da bi netko mogao doć za vikend u moj grad
...subota u kojoj sam obećala ić u berbu maslina
....subota i poluradni dan na SASO'11
...subota dan za spizu, kuhanje i spremanje
...subota u kojoj mi je jedna frendica rekla da bi mogla svratit do Splita
...subota u kojoj sam pozvana na jedan predizborni skup...

...sve u svemu...ništa specijalno...6 stvari istovremeno, to i nije nešto neuobičajeno za mene...čim se saznalo da točka jedan otpada... i u petak navečer sam sjela razmislit što da radim...jer svaka od nabrojanih aktivnosti zahtjeva bar 7-8 sati istog dana i u isto vrijeme.... i zaključim da je najbolje kazat svakom da sam kod onog drugog...i zavuć se lijepo nosom pod jorgan....kad mi uleti jedna frendica i kaže..."Ma zaboravi na sve, zaključaj se u kuću i provedi dan na Fejsu"

...i zazvoni meni budilica u 6,30 ...moram popit kavu prije berbe maslina...kad čujem ja kišu kako tuče o prozore!..."Super!, nastavi spavat!" ...al 2 mobitela zvone na buđenje...ja luda i mamurna od sna ne znam kako da ih izgasim...kad odjednom i SMS .... tko normalan i pri zdravoj pameti može (bez očala na nosu) u cik zore u 7 ujutro pročitat SMS poruku? ...normalno...berači maslina...znači to smo odradili za danas!

...i krenem ja po gore napisanom rasporedu... mamurno do špahera....skuham kavu... upalim laptop ...slažem preferans...kad zazvoni mobitel:

- parkirala sam poviše grada, koliko ti treba do rive?
- gola sam! daj mi 10 min!

...i jurnjava na kavu do Jadre...koje nije bilo...pa sam vidjela dotičnu gospođu kako se zadovoljno vraća s polkitičkog skupa (znači i to sam "odradila") ...srčem čaj (?!) i ne zatvaramo usta... stiže i treća...i tad krenemo tražit Brunu po gradu! Kolica su na Pjaci...a Bruna je u Bosanskoj poviše jedne šahte stoji i ne da da je se makne odatle! ... .

.

...a Bruna (moja nećakinja od 15 miseci) nije tila s nikim...onako u pletenoj haljinici s rol kragnom, jaketicom od đinsa i s 3 kikice na glavi.... ...a mi iz dućana...do dućana...i do šoping centra... brzinom munje...bez nervoze...ulazimo...plaćamo...izlazimo...



...tek poneko pitanje...u prevelikim dućanima

- di je nestala plavuša?
- dal si vidila plavušu?
- dal mi je ovo dobro za sina...kćer?
- dal si probala?
- dajete li popust na gotovinu?


...ili poneka konstatacija u prolazu
- to ti dobro stoji!
- Elyyyyyyyy evo tvoje boje!
- glad! zavladala je glad!


...nevjerovatno da s nas tri plavuše nismo pogubile i nismo načekale...nismo se ni posvadile, a sve tri smo govorile istovremeno... sve je išlo kao po nekom planu ...i tko sad kaže da su plavuše neorganizirane i kaotične?... i ugledam ja kafić...uperim prstom u njega...a u njemu nigdje mjesta za sjest!...

- "Parking! idmo u auto! Rum cola je zakon!"

.

...i pronađe se odmah bočica za bebe, čaša od vrhnja ...a i ona od sira (zrnatog!) ... napuni se portapak robom.... zapali 2 cigarete... pošalje slika iz "Parking kafića" na Fejs i idemo dalje... treba još sjest nešto pojest...pa ima tu još dućana.... čak sam i ja sebi kupila mini suknjicu :-)

- ček nismo se napričale!
- ne brini dolazim u Dubrovnik!
- ajme neću tad bit dole!
- hoćeš, vračaš se iz Zagreba taman kad ja dolazim dole! Mogla si me povest?
- avionom?
- ma može i metlom!


...oblačan i kišni i tmurni dan...bio je kao naručen za nas 3.... od drugih prozvane vještice... koje smo prohujale kroz Split...neometane ni u jednom trenu nekakvom prirodnom nepogodom ...ili nekim zlobnim komentarom....

...u nedilju se budim... krvavog palca.... ona isprobavala cipele brzinom munje...a mene su nažuljale! Ma baš smo prave frendice!



...i opet ništa od berbe maslina :-((....

...i nakon svega ona definitivno lajka "rodeo" po mojoj čaršiji!

- 13:13 - Gukni ako si faca (10) - #

<< Arhiva >>