četvrtak, 20.10.2011.

...u familji Nabrzaka...

....sjedim u fotelji kod pedikerke....noge u pjenušavoj kupki....kad zazvoni mobitel... zove sin:

- šta treba kupit?
- naranče!
- ovdje nisu dobre! Kupit ću tavu!
- može al jednu od 24 cm.
- nemam metra pri ruci!
- zezaj ti mater svoju, neš mene. Kupi tavu od 24 cm. Nemoj veću!


...i dolazim ja kući... zamalo pokvarim friški lak na noktima...kad evo sina...pobjedonosno izvlači tavu iz kesice.... smije se i daje mi je

- pa ovo nije 24 cm!
- kako nije!
- ma opet si kupio veliku tavu
- tava je taman 24 cm!
- piše na njoj 28 cm!
- piše? pa tko još čita u dućanu?
- ma daj, ja ću ispalit! zašto je tebi nemoguće kupit tavu od 22 ili 24 cm?
...u razgovor se ubacuje kćer....
- a kad nema osjećaj za mjeru!
- nema tu osjećaja, pogledaj na etiketi kolika je veličina...lipo piše "promjer 28"
- ka da ti on zna geometriju?
- bilo bi bolje da sam kupio kamion tariguza da obriše sve ovo što ste vi sad rekla
- ubaci sin
- bogme bi ti kamion bio malo! Bolje šleper! i tako nemaš mjere za šoping - odgovara kćer

..... mašina puna vode i robe naglo je prestala radit.... i ja pokušavam skinit s nje poklopac za doć do filtera i beštimam sve po spisku Virpulu kako je to napravio loš dizajn...možda je najbolje da zovem servis...al usmrdit će mi se roba dok oni dođu.... i mislim se kako bi bilo najbolje bacit mašinu (godinu staru) i lipo kupit elektroluks koji stvarno imaju inteligentna rješenja...i grintam tako....kad će kćer

- daj, nemoj mi tu grintat, ja ću!

...i klekne mala...jedno po sata zvlači dec po dec vode.... dok nije izvukla sve...očistila filtar .... crvena lampica se na mašini ugasi...a ona jako ponosna što je napravila nešto korisno

- ma baš sam ponosna na tebe!
- znaš da sam i ja na sebe!
- vidiš kako je lijepo kad napraviš nešto korisno!
- kad bolje razmislim ja sam žensko i radim sve muške poslove po kući...mijenjam žarulje, namištam antene, čistim filtere na mašinama, popravljam brave na prozorima
- promini brata!
- je, jednom kad si vidila kako se ja penjem po stolici za prominit reflektor u svojoj sobi, u tebi je proradila jaka majčinska ljubav, pa si zvala brata da to napravi, a on je izvukao cili reflektor iz zida i ostavio sobu bez struje.....
- jaka majčinska ljubav..
- je je... i onda me deložiralo iz sobe 2 godine
- naglasak na "jaka majčinska ljubav"
- pa sam morala 2 godine spavat na kauču
- najvažnije je da si primjetila da je "jaka majčinska ljubav"
- a moja kičma? ona je zaboravila što je to krevet
- što je to kad imaš majčinsku ljubav?
- ma koji Dvornikovi? ovdje treba stavit kameru i nas snimat!
- evo brat će ti platit 250 kn za popravak mašine. Toliko košta sat servisa!
- da ne bi još plaća i sestri? To se zove rad na crno! Siva ekonomija!
- brani se brat diže ruke u zrak i prstom prijeti izgovarajući i ponavljajući "Siva ekonomija! Protiv takvih se treba borit! Oni potkopavaju naš porezni sustav!...."
- daj ti ne znaš ni koliki su 24 cm!
- odgovara mu sestra
- znam ja, al mama ne voli velike!
- sad je mama kriva što si kupio veliku?
- ne nego je mama kriva što ima fobiju od velikih i hoće samo male
- ne nego ti kupuješ velike jer ti je mali!
- mama ima fobiju od velikih, ne skreći s teme!
- ma Dvornikovi su mala beba za nas!

.....Tarja ušetava između njih dvoje sa svojom praznom zdjelicom od hrane i tresne s njom jako o pod ...oni ne obraćaju pozornost na to da je pas gladan...pa ona dolazi do mene i grata me po nozi...

- mir Tarja! - viknem..i uto mi sleti mušica na ruku
- ma mir muho!
- evo je mama počela i muhama naređivat. nije dosta da se pasu dere "mir" nego i muhama?
- smije se sin
- Dvornikovi su pilići...pi li ći! - dobacuje kćer
- i šleper tarugiza mi je malo za sve ovo počistit što ste sad rekli - promrmlja sin
- am - ubaci Tarja
- treba stvarno kupit toalet papir! - kažem, jer mi je to najgora kesa za nosit po gradu
- imam samo dvi ruke! - odgovara sin
- pa šta ti je u njima? - pita kćer
- u jednoj ruci tava, u drugoj....- e tu stanem


....sreća da je kod mene jaka majčinska ljubav i da ih naprosto obožavam...inaće bi ih mlatnila tavom po glavi....i to velikom...jer ne volim male!





- 19:19 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>