utorak, 18.10.2011.

...kalorije se troše u sexu?....ne baš! :-PPP

jer ste vi to tražili!

...kako se napuniti kalorija...to je bar lako.. (a propos toga tek da Fetu obavijestim što sam jela na Hvaru) ...ne znam koliko je kalorično ...al je bilo svježe i zdravo! :-))

.

...eto Feta...mislim da si sad zadovoljan sa mnom...pa sad mogu trošit kalorije




...ovaj je spot na mom zidu izazvao raziličite reakcije....

prva je bila: "Štanga, Elyce. štanga...tu se kalorija najviše troše"
ja: "...ima još jedno misto"

.

moja frendica dodaje "Nije poanta u mjestu, nego u aktivnosti"

pa dalje zaključuje "empirijski je utvrđeno da postoje individualne razlike u načinu i količini potrošnje kalorija, dakle, svatko treba (ako već nije) provesti vlastito istraživanje :-)... Elyce, znam da znaš da glad nije aktivnost, i da si nešto smjerala tim komentarom, ali neću ulaziti u to ;-)"

...na što Borgy izvlači zaključak: "zgodan bi bio mali istraživački projekt, "koja" aktivnost troši kalorije brže od plesa na "štangi" :-))"

...ne treba posebno napominjat da su gospoda mislila na sexualne aktivnosti....e pa moram Vas razočarat...napravila sam malo istraživanje i ustanovila

...dakle... potrošnja kalorija zavisi o tome dal ste muško ili žensko....i opet zavisi od metabolizma... stoga ću navesti neke podatke koji spadaju u prosječnu potrošnju (a ona iznosi oko 2.500 kalorija dnevno)

...i dok žena potroši 240 kcal u jednosatnoj igri s djetetom... muškarac će potrošit 210 kcl buljeći u ženske grudi... i samo 120 kcal u prosjećnom sexu!

ah da... na jednom sam blogu našla podatak da se u nagovaranje na sex potroši

-ako je partner voljan 1/4 kcal
-ako nije voljan 274 kcal (to se zove iščekivanje)

... znači da je dobro dok se opiru.... ...ali... ipak...ova potrošnja može bit i veća jer se od 68 do 120 kcal može potrošit u polusatnom ljubljenju...a čak 8 kcal ukoliko se grudnjak skida s obe ruke ....sve u svemu...u divljem i uzbudljivom sexu može se potrošit do 500 kcal

...dalmatinci, a i ostali...troše 280 kcal u satu šetnje ...i onda mi recite da moje svakodnevne šetnje nisu dobar napor? ...a isto ćemo potrošit u 8 sati spavanja....i to je još jedan dobar napor.... za razliku od sata kojeg provedem u brisanju prašine i namještanju kreveta...u kojem se izgubi bijednih 180 kcal, nešto malo manje kod peglanja, a niti 140 kod kuhanja....

...ples na svili je ipak bolji i ljepši od štange...a troši kalorije ko blesav i i u pola sata može potrošit više kalorija nego sat seexa

...pišući ovaj tekst u 30 min potrošila sam 55 kcal ...a 2 puta više bi potrošila da sam krojila umjesto tipkala

...sve u svemu... nije bitno gdje se kalorije troše, a ni kako se troše ...već kako smo zadovoljni našom potrošnjom kalorija! Ja sam zadovoljna svojom potrošnjom...jer za 15 min zdravog smijeha potrošim do 280 kcal... ...a smješčakući se dok ovo tipkam trošim 40 kcal na smijeh i 55 na tipkanje....

Poanta...ni ples oko štange ...a ni sex...neće Vam potrošit onoliko kalorija koliko će ga potrošit čitanje ovog mog teksta... još ako pri tom zaplešete (u stolici ...mislim...u stolici)

...i dok ćete dizanje utega potrošit bijednih 160 kcal... žestoki ples može potrošit čak 554 kcal...a penjanje po mojim stepenicama...gore dole...jedno 60 min potrošit će 621 kcal.....

Dragi moji frendovi...ako želite smršavit...nemojte mene tirat na ples oko štange...niti ne živite u iluziji da ćete potrošit kalorije seksajući se....jednostavno dođite kod mene doma...i nosite mi stvari iz prizemlja u potkrovlje....to je dobra vježba za vas :-))))



- 17:32 - Gukni ako si faca (13) - #

<< Arhiva >>